Migos - T-Shirt [Official Video]

migosmigos yrnyrn mixtapeyung rich niggasbandoversaceBad and BoujeeYRNHandsome and WealthyFight NightT-Shirtcall casting

C U L T U R E - AVAILABLE NOW
►Merch: http://flyt.it/CULTUREmerchstore
►Spotify: http://flyt.it/CULTUREsp
►iTunes: http://flyt.it/CULTURE
►Apple Music: http://flyt.it/CULTUREap
►Amazon Music:  http://flyt.it/CULTUREam
►Google Play: http://flyt.it/CULTUREgp
--
Directed by DAPS
--
Follow: 
http://www.twitter.com/migos
http://instagram.com/migos
https://www.facebook.com/THEMigosAtl

Shamisha Battles
Im nt new 2 tha gme but migos is what I've been waiting 4
Maria Garcia
Wtf
Maria Garcia
Bruh why did you jump xxxtencion
Tony Vera
Loving that thick girl that quavo got tho!
Josh G
Offset 😍🔥🔥
Raynell Benson
THAT BETTER NOT BE REAL DOG OR CAT FUR OR I'M GOING TO FREAK THE FUCK OUT LIKE HELL 😡
Raynell Benson
If that is dead animal skin that their wearing then I'm going to fucking cry!
dsean jarrett
That opening reminded me of naruto
aj tut
story sucks ass
baybridge49
This beat 🔥🔥🔥🔥
#LULA2018 #CIRO2018
Brasil 🇧🇷
The_Ultimate_Gamer
Mama told me not to sell work (mama)
Seventeen five, same color T-shirt (white)
Mama told me not to sell work (mama)
Seventeen five, same color T-shirt (yeah)

[Post-Hook: Takeoff]
Young nigga poppin' with a pocket full of cottage (ayy)
Woah kemosabe, chopper aimin' at your noggin (ayy)
Had to cop the Audi, then the top, I had to chop it (skrt skrt)
Niggas pocket watchin', so I gotta keep the rocket (grrah)

[Verse 1: Takeoff]
Neck water faucet, mocking birds mocking (woo)
Act pint, stocking, nats keep thotting (nat)
Wrist on hockey, wrist on rocky (rocky)
Lotta niggas copy, name someone can stop me (no one)
Bitches call me papi, 'sace that's my hobby ('sace)
Scotty on the molly, pocket rocket from O'Reilly
One off in the chamber, ain't no need for me to cock it (uh)
Niggas get to droppin' when that Draco get to poppin' (frrr)
All I want is cottage, roll a cigar full of broccoli (the cookie)
No check, want all cash, nigga, I don't do deposits (uh-uh)
Bitches cross the border, nigga, bitches from the tropics
I'ma get that bag, nigga, ain't no doubt about it (yup)
I'ma feed my family, nigga, ain't no way around it (family)
Ain't gon' never let up nigga, God said show my talent (show it)
Young nigga with the Anna, walkin' with the hammer
Talkin' country grammar, nigga
Straight out Nawf Atlanta (Nawf side)

[Pre-Hook: Takeoff]
Young nigga poppin' with a pocket full of cottage (ayy)
Woah kemosabe, chopper aimin' at your noggin (ayy)
Had to cop the Audi, then the top, I had to chop it (skrt skrt)
Niggas pocket watchin', so I gotta keep the rocket (ayy)

[Hook: Quavo]
Mama told me not to sell work (mama)
Seventeen five, same color T-shirt (white)
Mama told me not to sell work (mama)
Seventeen five, same color T-shirt (yeah)

[Post-Hook: Quavo]
Mama told you
Mama told me not to sell work
Mama told you
Seventeen five, same color T-shirt (white)

[Verse 2: Quavo]
1995, 2005
Seen it with my eyes, dope still alive (dope)
Real mob ties, real frog eyes (frog)
Real whole pies, all time high (high)
Do it for the culture (culture)
They gon' bite like vultures (vultures)
Way back when I was trappin' out Toyotas (skrrt skrrt)
I'ma hit the gas, 12 can't pull me over (twelve)
Space coupe, Quavo Yoda, pourin' drank in sodas


[Verse 3: Offset]
I get high on my own, sir, heard you gon' clone, sir
Stop all that flexin', young nigga don't wanna go there
Never been a gopher, but I always been a soldier
Young niggas in the cut, posted like a vulture
Divin' off the stage in the crowd, it's a mosh pit
Yeah, shawty bad, but she broke 'cause she don't own shit
Mama asked me, "Son, when the trappin' gon' quit?"
I been ridin' round through the city in my new bitch

[Pre-Hook: Takeoff]
Young nigga poppin' with a pocket full of cottage (ayy)
Woah kemosabe, chopper aimin' at your noggin (ayy)
Had to cop the Audi, then the top, I had to chop it (skrt skrt)
Niggas pocket watchin', so I gotta keep the rocket (ayy)

[Hook: Quavo]
Mama told me not to sell work (mama)
Seventeen five, same color T-shirt (white)
Mama told me not to sell work (mama)
Seventeen five, same color T-shirt (yeah)

[Outro: Quavo]
Mama told you, mama told you
Doege Boys
Offset was in it but he never sang
emily larres
This song is so boring
Victor Gonzales
Team offset
What can i say What can i say
Sub to my channel 4 a sub back!❤ Thx
Lilia Castro
foreal
its your boy ToRo
Pussy ass niggas
KAi
I feel bad for the arrow
Bryan Martinez
Showed this to police. Now they are swat
Bryan Martinez
Team quavo
Octavio Rojas
Has anyone notice the guy with black jacket say woah kemosabe that's from FaZe Blaze song
Mc Fioti
🇧🇷🇧🇷
Brunost
Norway?
Jacob Hammond
Offset with those fking barz
Jacob Hammond
3:47 lit asf
jamil williams
No Animals Were Harmed During This Video💀
Donald Nelson
one of the best basslines I ever heard... I go crazy when I hear this bassline
Hussam Atab
222M viewer 😜
unknown meme
whats the meaning behind this
Aaliyah Kingsbury
Quavo is my favorite
MIKE
eat this bitch!! https://soundcloud.com/6mikerecords/mike-t-shirt1
ChaCha Lil.
Mama told me yo, go to school. 7 to 5 that dont work.
Paul D
did they robbed first humans museum or something?
tooldim
esses gringo arrombado to entendendo nada
Thomas Houng-on-seing
non pour la violence des ours
Chhaya Panchal
done
Yarrico Sanchez
http://cashjob.info/?ref=3237
Reyman & Greg
Very bad song🖕🏿🖕🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿
jaymoney the best
I love this song I like the beat
David Moreno
Fuck migo for jumping xxxtentaion
Cree Small
Ugh they make to much music like this doesn't make sense
Ross Uhler
set the video quality to 144p. go to 0:40. it looks like snow is coming out of the nose of the guy on the far left
weird beard
60 percent of the song is for offset
wesley gamer
Xxxtentacion
wesley gamer
Xxxtentacion
Jaylin Temple
YO FUCK YALL MIGOS ASS NIGGAS YALL CANT FIGHT NIGGAS 1 ON 1 CUZ YALL SOME BITCH ASS PUSSIES👊
Apple Juice
C U L T U R E T W O O N T H E W A Y
Emma Bolden
http://Coinrizo.com/?ref=18415 want to make extra cash for Christmas here is a easy what to do so.
Stewie Griffin
1:01 is when it starts
Related Videos
Thumbnail: Migos - Slippery feat. Gucci Mane [Official Video]
Thumbnail: Migos - Bad and Boujee ft Lil Uzi Vert [Official Video]
Thumbnail: Gucci Mane - I Get The Bag feat. Migos [Official Music Video]
Thumbnail: Migos "Call Casting" (WSHH Exclusive - Official Music Video)
Thumbnail: 21 Savage - Bank Account (Official Audio)
Thumbnail: Post Malone - Congratulations ft. Quavo
Thumbnail: Kendrick Lamar - HUMBLE.
Thumbnail: Migos - Get Right Witcha [Official Video]
Thumbnail: Rae Sremmurd - Swang
Thumbnail: Migos, Nicki Minaj, Cardi B - MotorSport (Audio)
Thumbnail: Future - Mask Off
Thumbnail: DJ Khaled - I'm the One ft. Justin Bieber, Quavo, Chance the Rapper, Lil Wayne
Thumbnail: Migos - What The Price [Official Video]
Thumbnail: Quality Control - Too Hotty ft. Quavo, Offset, Takeoff
Thumbnail: Migos - Cocoon
Thumbnail: Migos - Deadz feat. 2 Chainz [Official Video]
Thumbnail: Russ - What They Want (Official Video)
Thumbnail: Pills & Automobiles (Official Video)
Thumbnail: Travis Scott - goosebumps ft. Kendrick Lamar
Thumbnail: French Montana - Unforgettable ft. Swae Lee
Thumbnail: Kodak Black - Tunnel Vision [Official Music Video]
Thumbnail: Young Thug - Guwop feat. Quavo, Offset, and Young Scooter [Official Video]
Thumbnail: YFN Lucci - Key To The Streets (Official Video) ft. Migos, Trouble
Thumbnail: Migos - T-Shirt [Official Video]- REACTION
Thumbnail: 2 Chainz - Good Drank ft. Gucci Mane, Quavo
Thumbnail: 6LACK - Prblms (Official Video)
Thumbnail: The Weeknd - Party Monster
Thumbnail: Sean Paul - Body ft. Migos
Thumbnail: DJ ESCO - Too Much Sauce ft. Future, Lil Uzi Vert
Thumbnail: Migos - Kelly Price ft Travis Scott [Audio Only]
Thumbnail: Migos "Get Right Witcha" (WSHH Exclusive - Official Music Video)
Thumbnail: Big Sean - Moves
Thumbnail: Travis Scott - beibs in the trap ft. NAV
Thumbnail: Big Sean - Sacrifices ft. Migos
Thumbnail: Post Malone - Go Flex (Official)
Thumbnail: O.T. Genasis - Push It [Music Video]
Thumbnail: Migos - Call Casting [Official Video]
Thumbnail: Migos "3 Way (Intro)" (WSHH Exclusive - Official Music Video)
Thumbnail: 2 Chainz - Blue Cheese ft. Migos
Thumbnail: Migos "Slide On Em" Feat. Blac Youngsta (WSHH Exclusive - Official Music Video)
Thumbnail: Migos - Say Sum
Thumbnail: Migos - "11 Birds" Prod. by DJ Durel and Quavo | Champs Sports and Under Armour: The Moment Part 3
Thumbnail: Lil Xan - Betrayed (Dir. by @_ColeBennett_)
Thumbnail: Guess That Rap Song (LEVEL 4) 🐯🔥
Thumbnail: Migos - Can't Go Out Sad (3 Way EP)
Thumbnail: Migos - Brown Paper Bag [Audio Only]
Thumbnail: Offset "Growth" (Prod. by Murda Beatz) (WSHH Exclusive - Official Audio)
Thumbnail: Gucci Mane Both feat. Drake [Official Audio]
Thumbnail: Gucci Mane - Last Time feat. Travis Scott [Official Music Video]
Thumbnail: Jeezy - All There ft. Bankroll Fresh