Awkward Funny Texts

Awkward funny textshumor vault

Some really awkward and funny texts people have sent to other people.

Music
Fluffing a Duck and Circus Waltz - Silent Film Light by Kevin MacLeod are licensed under a Creative Commons Attribution license (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
Source: http://incompetech.com/music/royalty-free/index.html?isrc=USUAN1100768
Artist: http://incompetech.com/

Rayzor14
I almost fell asleep watching this video



because its 2AM
skittle
>says having sex is disgusting/asking for condoms is disgusting
>proceeds onto saying where he stores all his condoms
Unknown Truths
5:02 thats fucking sick
Rhys Olivero
Btw just say the first one is pronounced Rees I know because my name is Rhys
camcam
420k likes
A-Innovations
8:28 What a disaster...
A-Innovations
😁😃😃😅😅😆😅😆😆😆😃😁😅 5:14 I QUIT!!! TOO FUNNY!!
The Boyz
8=====D
Snip Snip
Rhys. Rice.

Noice
Matronix Gaming
8=========D
Why should I have you my name YOUTUBE IS A STALKER
2:42 HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Ynnos Pynnos
8=====D
Fullrock128
The censorship ruined the video.
OHY!, Doe butt look big? pr are you offended?
eyes
(.) (.)
l. nose
Y mouth
EVol saint
( . )( . )
DgDiddy2Gaming
1:37 He left her at home.
Nightlife 9
Your censoring skills and 'ducking sheet'
DuckOnSomeQauck
<😏_👉🏻
\
\
/🍆\
SOCCER_FREAK 07
THIS VOICE IS SO ANNOYING
Hatten Mondrup
I Dab on the haters
Pardon me, Kind Generous Great Gentleman Sir.
90% of these. “Oh sorry that insert slutty text was meant for your father
Morgan Freeman
4:55 SHEEEEET
Go Back
At 2:10, I'll bet the dad is actually hinting at the fact that he's dtf, because his wife hasn't given him any sex for so long lol
Alex Macdon
I never wipe
WyattM Vlogs
Computer says shit


SHEET
CyberLykan
3:33 CORY IN DA HOUSE
Graseska
2:15 omg I feel so bad for that guy!
Rosemary's Hamsters
7:29 Fucking hell... My name is Elsi but everyone usually puts an 'E' at the end.... WHAT ARE THE FUCKING CHANCES OF MY NAME BEING THERE?!
Albert No
7:24 fanta sea
that_akward_ kid
( . )( . )
dragoncraft 101
How most of these go:







I N T E R C O U R S E

W T F

W R O N G # S R R Y

G I V E M O N E Y

K
Harry Banks
( . )( . )
Cringe_Gamer
The awkward thing is that many of these chats are fake
CAMeronSchwaSS [CAMSASS]
0:40 what a bith that Brit girl
GD TheProGamer711
wow suck his little tictac of a dingdong XD
Fluffyninja 90392
Stop censoring the cusses, what are you, nine years old you fucking retard
GummyGuy101
Are these real tho? They are hilarious, but some just seem fake or too crazy
Chocolate Milk
8===✊=D💦
Dope Weirdo
WELL THIS SURE IS AWKWARD 🌚🌚🌚🌚
elias
5:03 wtf is dosen't?? Learn proper english ya fat bitch and do not dare to tell me that it was mistyped
sophie
Hey rise
Daniel Cooper
3:01 this is me as a parent
InSiTeGhOsT
blurs and says fuck differently but shit is off the hook
Fate Wulluf
these are all fake you inbreds.
Will Bennett
I like ur smile 8====D xD
GameDrone
If you are naked, send me your nudes
bahamut
3:13 wow
premiere
8:30 i love how he puts the smallest line over the swear words to cover it up
Taonga Kanini
8==✊=D💦
Quiktrip ZeroOne
This video needs grammar fixes
Related Videos