Extreme Potion
Wow if the kid doesn't want to go to Disneyland just stay home with someone or just you know...
TheBlueWaterGames
4:06 Trying to eat while half asleep be like...
Michael__00 Madureira
Whats on the kid's mouth???๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜จ๐Ÿ˜จ 1:44
XY1GAMING ON YOUTUBE
Haha this little girl is funny tap to watch > > > 3:32 < < <
XY1GAMING ON YOUTUBE
I thouth the kid will suiside tap to watch>>>3:57<<<<<
Laura Gulker
At 1:00 That kid is a brat
Micheal De Santa
1:38 wtf
Micheal De Santa
0:57 the best
eric1911a1
Poor kid just wanted a sister. Lol
Ryan Kaplow
And isn't 3:10 from home alone?
Ryan Kaplow
2:10 is now my stylist. She can even get the hair "over there"
Sky High
1:11
when youre excited about going to a bar to crack a cold one with the boys but then you walk into a gay bar and regret every moments of boys making a move on you
Rami Alchihabi
It looks like the mom loves the pole more than the kid XD she said it broke??? When she should've said are you ok? Look at 2:59
Mathias Aubry
Slightly nearly carrier right tune melt hard.
Mike Frias
beat your kids
LION LOVER
"It broke?"
Catboy RENO
6:19 I LAUGH SOOOOOOO HARD HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LinuxThief
0:40 i never seen kid like this, he has a smart voice
Awesome Sarah Bear Time
OMG I LUV THE LAST VID๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—
Brice McWilliams
Who doesn't want to go to Disney land
Who ?
6:17 when a scary movie pop up with jumpscares
minx
2:59 I feel bad for him.
Karma CSK
2:51 was hilarious omg
mhacurry channel
2:52 the kid crying hahahaha
Ahmethan Cakariz
6:19 made me laugh so hard reply it agree
Raiquil quilava
Bmo in the backround ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
Lani's Amazing world
The last one is so cute
Eduardo Rafael
sera que sรณ eu sou br?
Eduardo Rafael
kkkkkkkkkk
Tim Delhaas (leerling)
Well the helicopter doesn't work when you throw it in the air.
Bartosz Wiล›niewski
super filmik ;)
Lps Justice
4:30 that girl looks like a toddler version of Kyle Jenner
HAILEY KELLY
That smile tho 2:03
firdaus farhan
6:00 legend says he is still in his habitat
Mia My last name is last name
3:57 I wanna slap her so much rn๐Ÿ™„๐Ÿ™„๐Ÿ™„๐Ÿ™„bratttttt
Dimya Reuben
6:32 oh haha I could do that too๐Ÿ˜
6:34 I can still do it better๐Ÿ˜Ž
SPAGHETTI. IO
4:41
Trying to tell mum you ain't drunk
But it backfires
Complainedgamer
The pole broke and her son got hit in the head so what does the mom say," The pole broke?
Martin Diaz
mom:why,d you make a big mess
kid:because its beutiful๐ŸŒˆ
Phoebe Sullivan
Who is watching in2017
brandon vega
Bad Parents ๐Ÿ˜ž๐Ÿ‘Ž
EthanPlayz559
We got to give credit to this little girl at 2:19

If you hear her, she said she did it.
Seth Sierra
๐Ÿ‘…
MrTritou
6:17
YOUWILLOSE
5:24 XDDDDD CANT STOP LAUGHING!!!!!
Athin Orizco
wow what kids must feel bad
Enif & Enix CZ
2:50 i'm losing it to him now :((((
:D
Erik Ocampo
The last kid is stupid
Sultana Begum
1:36
Lockdown - The Black Lamborghini Killer
5:45 GONK droid
Related Videos