PnB Rock - Selfish [Official Music Video]

PNB RockSelfishMusic VideoPremierePhiladelphiaNew LaneGTTMGoin Thru The Motions

PnB Rock - Selfish from PnB Rock's Debut Album Goin Thru The Motions

Download/Stream Goin Thru The Motions - https://atlanti.cr/gttm
Download/Stream Selfish: https://atlanti.cr/selfish

Follow PnB Rock
https://www.instagram.com/pnbrock/
https://twitter.com/pnbrock
https://www.facebook.com/pnbrockmusic
https://www.youtube.com/pnbrock
http://www.pnbrockmusic.com/

Excuse Me Bro
certified banger
Gavin Brigham
best song ever
Samantha Melgar
fave
Nothing Nothing
I mean the video is "okay"
Trench_X_ Darion
Does Any1 Agree That Pnb Rock Look Like Will Smith from bad boys Era
Jason Mcgraw
Tim Duncan look alike? Alter ego? Lol
Jordan Brown
I like this song but how u just gunna pick up another girl and she just walked off like 4 seconds ago did u atleast tell her it's over
Abelard Desrosiers
whats the name of the song at the end?
Young Boy Fly
๐Ÿ‘Œ
Francheska Vargas
that dude just likes what he likes and the girl happens to be a dancer !
becky
a lot of people seem to not understand what this songs about. people think its about random strippers he wants to himself, when really he falls in love with a girl who can barely pay any fucking time for him and just does her job and leaves, when he loves her more than she can imagine. look into it.
Cuvzy Gaming
Not gonna lie this is my 15th time today listening to this song. And I woke up at 1:00pm.
Sherkole Nyak
A boogie is lit
becky
super fucking depressed but pnb rock lets my tears out
Treshawn Ray
this my shit lets go
becky
i fuck with pnb
Animus375
Is the song at the end a dif song that he's made? It sounds really good...
Kodeine Sosa
So I sung this to a girl who I liked and she gave me her number lol I sung this at a party she was at in front of everybody lol I didn't care if I got rejected lol I took my shot lol kids don't be scared to take your shots in life
Lil Salsa
Spread the word Make sure you mension my name.
#FreeMyNiggaBobbySmurda
Jayden Miles
I always watch ur channels
Jayden Miles
sup pnb rock
Allonna2017 videos
how could this song get so many dislikes , ig there's a sound of haters ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ’ฏ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฉ
Martell Reynolds
i did hang out with you PnB rock
Nivian perez
my jam
Tank da k1d 001
I thought the girl in the background was queen from chris&queen
Victoria Rodriguez
Omg Alyssa is my bff she told me your her cus I love your music
glock boy
he came to my city yesterday๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ
udeme udoinyang
What y'all talking bout?? He wouldn't be singing about how he's selfish if she was some housewife..The essence of the girl being a stripper is to show that she's not just for him, and he's trying to change that..cos he selfish. Not every love story started out in a castle..some begin in the strip club๐Ÿ˜
Vanessa Villa
KEHLANI .... Killing another joint....FOREVER A FAN>>CANT WAIT TO SEE YOU AGAIN IN PHX....
Dane Redman
Who will smith woulda become had he not gone to Bel Air
Vanilla LoveASMR
The ending was funny lmao
Dequanda & Gucci
Subscribe To My YouTube Channel Dequanda&Gucci
Kennedy Coleman
I WANT ALL TO MY SELF
Delvon828 Emily123
he looks like will Smith
Kyrie Irving2
I love this song :)
Francisco Coolboy
I love this song so much I swear
Carmen Franklin
my favorite song
Evellyn Miranda
I want you all to myself
You don't need nobody else
I want you all to myself
I swear yeah
Oh yeah
Yeah, yeah, yeah

I'm selfish
I want you all to myself I swear
You don't need nobody else I swear
I want you all to myself
Because I'm selfish, yeah
I want you all to myself I swear
You don't need nobody else, I swear
I want you all to myself I swear
I'm selfish
I want you all to myself I swear
You don't need nobody else I swear
I want you all to myself
Because I'm selfish yea
I want you all to myself I swear
You don't need nobody else
I want you all to myself

PnB Rock Breaks Down "Selfish"

Now that I gotcha
Aye girl
I ain't gon play witchu
Becuz there's a lot of things
That I wanna say to you
Girl, you know you the shit
Balenciagas on ya kicks
Niggas all on ya dick
But we ain't gon trip
Cause I'm not ready for no commitments
Nah, nah
But I swear I hate seeing you wit them
Yeah, yeah
And I know you ain't trynna control me
And I know you're tired of being lonely
I can't help how I feel
I'm just keeping it real
They can't have you girl

Because I'm selfish
I want you all to myself I swear
You don't need nobody else I swear
I want you all to myself
Because I'm selfish, yeah
I want you all to myself I swear
You don't need nobody else, I swear
I want you all to myself I swear
I'm selfish
I want you all to myself I swear
You don't need nobody else I swear
I want you all to myself
Because I'm selfish yea
I want you all to myself I swear
You don't need nobody else
I want you all to myself

Shawty I'm selfish
Can't help it
You know I get stuck when you
Come around
And them niggas be sick cuz we
Be on some shit
Yeah they know I'm gon
Hold it down
Pull up in the whip
Tell you how I been witcho friends
We gon go to my crib
Have my chef cook up a dinner
Girl you know you fuckin wit a winner
I ain't nothing like these lames i swear
Name a place i could take you there
I'd do anything to make you laugh
And you can have anything just ask
But just know that I'm selfish
And I swear I can't help it
But its all for you
Yea it's all for you

I'm selfish
I want you all to myself I swear
You don't need nobody else I swear
I want you all to myself
Because I'm selfish, yeah
I want you all to myself I swear
You don't need nobody else, I swear
I want you all to myself I swear
I'm selfish
I want you all to myself I swear
You don't need nobody else I swear
I want you all to myself
Because I'm selfish yea
I want you all to myself I swear
You don't need nobody else
I want you all to myself
RAFA ALI
I probably listen to this song 30 times a day
Chelly Babie
I love this song ND the video . only thing that bothered me is that pimple on her booty ND they zoomed in on it lolz
Emmanuel Nelson
I thought this was will smith
Jesse Marin
I want you all to my hongos I swear
sakina
what is song in the end
Khrie Pipes
Wats the song at the end of the video
Winter Boyle
LOVE THIS SONG๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Heaven Sumter
pnb you killed it๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
OG GAMING
watch later he's going to be one of the best rappers and people are going to start hearing him
Domanique Deane
I'm thinking its about some innocent sweet girl that he hates to see others arround.
Justus Bruines
Is this english rap?
Nathan barnes
yo at the end was crazy
Related Videos
Thumbnail: Khalid - Location
Thumbnail: James Arthur - Say You Won't Let Go
Thumbnail: Do You Mind
Thumbnail: PnB Rock - Alone [Official Music Video]
Thumbnail: Aminรฉ - Caroline
Thumbnail: Chris Brown - Party (Official Video) ft. Gucci Mane, Usher
Thumbnail: Russ- Losin Control [Lyrics]
Thumbnail: Sydney Renae - How you gonna
Thumbnail: Lloyd - Tru (Official Video)
Thumbnail: Vedo - 4 Walls (feat. Natasha Mosley)
Thumbnail: Kodak Black - Too Many Years (feat. PNB Rock) [Official Music Video]
Thumbnail: Post Malone - Congratulations ft. Quavo
Thumbnail: Ed Sheeran - Shape Of You [Official Lyric Video]
Thumbnail: Kodak Black Too Many Years ft PNB Rock Lyrics
Thumbnail: Sydney Renae - Into You
Thumbnail: PnB Rock - Questions [Official Audio]
Thumbnail: Korede Bello - Do Like That
Thumbnail: Rae Sremmurd - Swang
Thumbnail: Kodak Black - Too Many Years ft. PNB Rock (Prod. by J Gramm) (Kodak Black - Lil BIG Pac)
Thumbnail: PnB Rock - Misunderstood [Official Audio]
Thumbnail: PnB Rock "Trust Issues" Feat. Yakki (WSHH Exclusive - Official Music Video)
Thumbnail: A-Boogie Wit Da Hoodie "Still Think About You" (Prod by. Plug Studios NYC)
Thumbnail: Russ - What They Want (Official Video)
Thumbnail: PnB Rock - Fall In Love [Official Audio]
Thumbnail: PnB Rock - My City Needs Something (Official Video)
Thumbnail: Stephen Curry Mix - "Selfish"
Thumbnail: Russ - Losin Control (Official Video)
Thumbnail: Dreezy - Wasted
Thumbnail: PnB Rock - Who Changed [Official Audio]
Thumbnail: A Boogie - Still Think About You (Lyrics)
Thumbnail: PnB Rock - No Time [Official Music Video]
Thumbnail: PnB Rock - Smile [Official Audio]
Thumbnail: PnB Rock - There She Go feat. YFN Lucci [Official Audio]
Thumbnail: PnB Rock - You The One [Prod By Richie Souf]
Thumbnail: PnB Rock x A Boogie "Bet On It" (WSHH Exclusive - Official Music Video)
Thumbnail: PnB Rock - " I Just Wanna Come Back"
Thumbnail: YFN Lucci - Missing You
Thumbnail: Toni Romiti - Imma Dog Too (OFFICIAL VIDEO)
Thumbnail: A Boogie Wit Da Hoodie & PnB Rock "IDK" (WSHH Exclusive - Official Music Video)
Thumbnail: A Boogie Wit Da Hoodie - Timeless (DJ SPINKING) [Official Video]
Thumbnail: Travis Scott - beibs in the trap ft. NAV
Thumbnail: A Boogie Wit Da Hoodie - 99 Problems & Messages (Prod. by Ness) [Official Audio]
Thumbnail: A-Boogie Wit Da Hoodie - JUNGLE (OFFICIAL VIDEO) (PROD.BY D STACKZ/ DIR.BY GERARD VICTOR)
Thumbnail: PnB Rock - Selfish (Queen/ Female remix)
Thumbnail: Future - Used to This ft. Drake
Thumbnail: PNB Rock - Notice Me [Official Music Video]
Thumbnail: PnB Rock - Ballin [Official Audio]
Thumbnail: PnB Rock x Asian Doll "Poppin" (WSHH Exclusive - Official Audio)
Thumbnail: A Boogie Wit Da Hoodie - Not A Regular Person (Prod by. Ness) [Official Music Video]
Thumbnail: Montana of 300 - Wifin You