Ethan Godfrey
I subscribed to you when I saw you and sniperwolf together
Ethan Godfrey
Some people our her subscribers also
Ethan Godfrey
Don't roast her back you fucking bitch cunt
Suyatty Sanchez
you better not rice gum
amv and sprite
It a joke guys why april 33 2016
Valeria Navarro
why does he keep like jump cutting closer to his and alissas face while theyre both just talking normally, am i the only one who noticed
Lucy Wildin
April 33nd ? Wtf
c_and_a productions
at the end it said 2016 this came out 2017 whats up with that
Alexia Gonzalez
RICE WERES THE DISS
Jess The Mess
I wish I was in rice's position in life.. ๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜“ who else?
omer maayan
Yo rich gum if you will make a team add
logon paul he's songs are gr8 and hi is a very good roster
Echo Corez
DISS TRACK!!!
Maya Ahira
DOES ANYONE KNOW WHO THAT DOG IS ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Main Drops
Wtf I clicked on this video and I got a flipagram video and it was playing everyday bro and I was like wtf
Seran Ketheswaran
Where's the disstrack at
Pom Pom
I know this will get lost but rackaracka upload a diss on you
Meloette
Alissa is so gorgeous in this video. Making other women feel inadequate.
Doppe Kidd99
Where's the diss track ๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”??
Sarah Alfozan
sommer is so sweet
cheekielad
The best part was the April 33nd lol
ๅฎ้™Blitz
U suck rice
bells Gibson
"Rick and morty" ๐Ÿ˜‚
Niall'sBae Marie
I love sommers attitude about drama and stuff, she's so carefree
2K 17
I know her
the castros
Anwser me plzz
MR. Right
Diss track up I'm ass 2017 LOL
Anna and Evan
Alissa is so cute and has a great personality
L3TSDrift
Sssniperwolf wears 10 pounds of makeup on camera and wears contacts come down
Presley Holman
Summer is so sweet and Alissa I love them so much
Cheyenne Lindo
omg april 33nd is my birthday!!
sandy Khouria
Can you please not hate ssniperwolf
Lucy Buda
MAKE THE NEXT ONE A ROAST OF HELLEN KELLER
Angela Violet
WTF?! If Alissa's a hoe than this chick is a fucking slut
FM Sonica
"I'm sick of drama" gets into the Jake Paul drama by helping Alissa lol
The AFK Gamer
Not trying to defend as sniper wolf but she got a mugshot for getting in a fight with her boyfriend got a nose job because she was born with he inside of her nose getting crooked
Sofia Christofi
I like that gamer๐Ÿ‘ฟ
lordwalrod
To be honest Alissa u are nothing compared to SniperWolf. :)
Downie Screeching Cunt
if i see one more fucking emoji, idc if its supporting rice jake paul or minecraft i will fucking end my self
IMajestic Potato
The skype noise kept trolling me lmao
TheSpider TK
If u hate drama ricegum...THEN STAY THE FUCK OUT OF IT AND DONT START STUFF
Mike
Fuck sniper wolf, I hate that bitch.
the blah whats up
Wat happened to youtube
รŠรคshรขnรฎ Pรคtรฉl
anyone else realizes it said 2016?
Xx!Ashlynn!xX
SSSniperwolf is my new bestie โค๏ธ
Rice: Alissa hates drama
Me: yet she loves to start drama and shit
Hound Wrath
Can I get 5 subs by saying alissa is hot
Nicole Sophie
Where's the diss track?
MIRA. CNSV
I USED TO LIKE ALISSA BUT AFTER THIS IM MOT SURE WOW
Cranycane Dimples
ANYONE WONDER WHY THERE IS A BABY STROLLER IN THE BACKGROUND OF Sommer Ray
Ratchet Banana
damn sniperwolf is still around? wasn't she fucking an overweight rich man๐Ÿ˜‚
billyking87
This isn't gonna happen...
Related Videos