K Payne
Helpful tip the glove is for when you are stroking your puppy 🐢 and it removes excess fur so it doesn't end up all over the furniture πŸ‘
Abigaelle Campbell
Just how neo runs
danyreny 25
6:48 7:32 7:08 its definetly the cutest dog in the whole world !!! πŸ˜‚πŸ˜‚
danyreny 25
πŸ˜‚πŸ˜‚ awww 6:48
Edgar Silva
cute little puppy your the luckyest girl πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•πŸ•
Leah Lockhart
When he started crying when she left my heart dropped
Karolinka Dulad
awwwww do cute
Laura EglΔ«te
What breed is the dog??😍😍 pls tell me!!
leejess908
if Agnes saw the puppy she would shout

" HE'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE!!"
Sue Zhen Wang
❀️🐢
Alondra Perez Saeteros
So cute
Gmymnast Powergirls123
My fav is the treat dispenser with to voice speaker
Pyithein Maungkyi
He is THE cutest dog I've ever seen!!!😍
Asumeh -
That ball shooter could hurt xD
Kathleen et Charlotte
My to a ave a color witz the light
Vita 's Magical World
Your dog likes that ball so much
Vita 's Magical World
Your puppy looks so cute I wish I hade a puppy like yours
Songwriter 2995
What breed is he?
Andrea Reyes
That glove is to brush his or her hair
Grace Lillian
He looks like a different dog when his fur is wet lmao
The Gardian Shark Rare
wood πŸΆπŸ•πŸΆπŸ•πŸΆπŸ•πŸ•πŸ•
Yaritza Renteria
Omg so cute its a ccccccccuuuuuuuuuuutttttttttttteeeeeee puppy to cute🐢
Kittycat Kittycat
SO CUTE 😊😊😊😊😊😊😊πŸ”ͺto wher I have to fight for himmm
Cecilia Gregg
i think he liked the first one the most
Ilyana Snyder
I have that noisie ball for my dogs a they love it
Abriana Mcdaniel
7:30 is so sad
Neil Jou Productions
Neil or Neo?
George Rodriguez
your dog is so adorable
Julie Rogers
can I have it
stormi baker
Her boobs r huge ... I think she got injections lol she probly did
Gaymarie Rodriguez
(Scream very loud) it is so cute 😍😍😍😍
Jorgia Hesse
Awwwwwwww
Jo K.
What's the music at 5:46 called?
Hi it's Hailey
Kong The Savage
oliverboss985 deardeuff
is nobody gonna say that dog looks like kong?
Elie Hersch
SO CUTEEEEEEEEEEEEEEEEEE Like if you agree
Kaya Richardson
When he climbed on her face ❀️🐢
Nerissa Samuel
ITS SO FLUFFY IM GONNA DIEEEEEEEEEEE
Veronica Zaborney
Omg how cute is that puppy ❀️❀️❀️❀️
angie siordia
What
Katie A
So cute πŸ˜€
Avery Williams
What kind of dog is that
Alayna Grace
what kind of dog is it
Dark Angel
That glove you used to wash neo was a brush so while you stroke him it brushes him
paola ordonez
Who notice that at 2:11 they took the dog was out and wanted to play with the ball but he was looked outside
Kaylin S
Aww the puppy is so cute!!!! 😁🐢
isela coomer
my grandma has that for her puppy its so aniyoing the green ball it moves all NIGHT
Addison Eberling
He's the cutest thing i I have ever seen
Punnya Thulasiram
Your puppy is sooooooooo cute!!!😍😘😍😘❀❀
Mad Man
You know that ball that made a sound my dog had that!
Related Videos