Jimmy Kimmel Talks to LA Lakers #2 NBA Draft Pick Lonzo Ball

jimmykimmellivelatenighttalkshowfunnycomediccomedyclipcomediannbadraftbarclayscenterbrooklynlonzoballlalakersbasketballsportsballer

The NBA draft is the most interesting draft in sports so we sent Guillermo to Barclays Center in Brooklyn to help Jimmy interview the number two pick by the Los Angeles Lakers, Lonzo Ball.

Jimmy Kimmel on GOP’s Secret Health Care Plan https://youtu.be/bXZCMar1WRs

SUBSCRIBE to get the latest #KIMMEL: http://bit.ly/JKLSubscribe

Watch Mean Tweets: http://bit.ly/KimmelMT10

Connect with Jimmy Kimmel Live Online:

Visit the Jimmy Kimmel Live WEBSITE: http://bit.ly/JKLWebsite
Like Jimmy Kimmel on FACEBOOK: http://bit.ly/KimmelFB
Like Jimmy Kimmel Live on FACEBOOK: http://bit.ly/JKLFacebook
Follow @JimmyKimmel on TWITTER: http://bit.ly/KimmelTW
Follow Jimmy Kimmel Live on TWITTER: http://bit.ly/JKLTwitter
Follow Jimmy Kimmel Live on INSTAGRAM: http://bit.ly/JKLInstagram

About Jimmy Kimmel Live:

Jimmy Kimmel serves as host and executive producer of Emmy-winning "Jimmy Kimmel Live," ABC's late-night talk show.
 
"Jimmy Kimmel Live" is well known for its huge viral video successes with 5.6 billion views on YouTube alone. 
Some of Kimmel's most popular comedy bits include - Mean Tweets, Lie Witness News, Jimmy's Twerk Fail Prank, Unnecessary Censorship, YouTube Challenge, The Baby Bachelor, Movie: The Movie, Handsome Men's Club, Jimmy Kimmel Lie Detective and music videos like "I (Wanna) Channing All Over Your Tatum" and a Blurred Lines parody with Robin Thicke, Pharrell, Jimmy and his security guard Guillermo.
 
Now in its fifteenth season, Kimmel's guests have included: Johnny Depp, Meryl Streep, Tom Cruise, Halle Berry, Harrison Ford, Jennifer Aniston, Will Ferrell, Katy Perry, Tom Hanks, Scarlett Johansson, Channing Tatum, George Clooney, Larry David, Charlize Theron, Mark Wahlberg, Kobe Bryant, Steve Carell, Hugh Jackman, Kristen Wiig, Jeff Bridges, Jennifer Garner, Ryan Gosling, Bryan Cranston, Jamie Foxx, Amy Poehler, Ben Affleck, Robert Downey Jr., Jake Gyllenhaal, Oprah, and unfortunately Matt Damon.

Jimmy Kimmel Talks to LA Lakers #2 NBA Draft Pick Lonzo Ball
https://youtu.be/I3eBTXWVcxY

Rene Garcia
The playoffs haha !!!! He's trash
Rene Garcia
16 games in now .. He looks scared and displeased now.
NBA Knowledge
Gelo should’ve asked for the money so he wouldn’t steal
Julio Carrillo
Who's wacthing while liangelo is in jail
Lee Zheng Yu
melo ball 16 youngest in the game
Lee Zheng Yu
if lonzo went to celtics where they had hayward and kyrie
Bredrins Vlogs
These snickers ad xd
Davia Cole
"Who is happier you or your dad ?" Guillermo

lol look at his face, he looks so excited
adriel del villar
I wanna get famous just for Guillermo to interview me
Marcus Rock
Soundcloud.com/rockalien/lavar-ball
Silver
How did his sons turn out normal?
Pug The Pug
Look how smiley Guillermo is so cute!
FrankTheTankFilms -Team Trekops
Did anyone notice jimmy call lonzo, markelle
Justin Griffith
https://soundcloud.com/oretti/gucci-bandana-feat-givenchy-prod-lachaleur-x-loot-franklin
Rayhun Suri
"Make the lakers good again!" - Lavar ball
Jose Leon
next Kobe??
RelxtionN
lamelo gonna buy vc for 2k 😂😂
javier hernandez
I like LiAngelo more than any of the ball brothers. He is totally underrated.
Johan Karlsson
I dont know why everyone hates on the Ball family, hes dad is an entertainer and its actually fun to watch the progression of Lonzo and everyone in the family is confident and secure dont hate on that its the reason why we are the leading species on the earth.
Arnold schwarzenegger
markell??????
Vukasin jankovic
gonna laugh so hard when the lakers finish 12th in the west lol
John Matthews
he speaks like magic johnson
ethan24
I love it. Make the Lakers great again!
tl1049a
good kid.
Lowkey Nike
Like If Lavar Is The Goat ;)
Jake
lonzo a cool cat
mmafights
Instant star
Monique Taylor
That hair so nappy you can't comb that nigga hair out. Lol
DenisThe Menis
Hi
Dan santos
Lonzo aint even fcking good overrated fcker
Evan Bishop
When Lonzo said Melo would ask for money first I was dying!!
Jay.B
Wait, Lavar is finally not involved?😂
naz salabarria
Yall jealous yall dont have a daddy
I shat on the carpet. Hope my mom doesn't notice.
Heh that's awesome!.....The Lakers still won't hold the trophy for the next 3000 years.
Sello T
if you want to see him get drafted then watch my video
TheRealKingLewis23
Well Clippers not going to the playoffs anymore... So Lakers have a chance. Let's be honest. Without CP3, Blake, JJ, Jamal.. and if DJ gets traded. That's pretty much the whole Clippers team. Which means they ain't going anywhere unless those guys sign back.
Ty2Ez
So much pressure on Lonzo they putting the world on this man 💯💯
Ryan Hanshaw
I love how lonzo is so chill and humble compared to his dad
Andres Castel De Oro
the number 1 picks video got half the views. lavar ball is doing his job well.
Johnny Appleseed
Best interview so far lmao
Aj Auau
#MakeTheLakersGreatAgain
Favelize Gaming
LAVAR SHOULD BE AN INSPIRATION TO FATHER'S
Michael
His dad makes him so unlikable, really does seem like a nice kid.
Saxophone27
so much pressure on that kid
Julian Boubo
he's been seeming off since the draft idk mk?
FlashxSwazy
I knew he'd say melo
Will Nickell
Who else is hyped for Lonzo on the Lakers ?
Matthew Burgos
0:57 "who is happier you or your dad?"




GUILLERMO IS!
Tran Dan Chi
Lonzo is dead inside, look into his eyes
HENRY FORD
We're going to the playoffs
Related Videos