STARTED A FIRE IN THE BUILDING! (Experiment Gone Wrong)

pewdiepiepewdspdppewdieglowing knifeexperimentgone wrongglowingknife1000degreehot

ヅdontヅdoヅthisヅatヅhomeヅ
Partner in crime: https://www.youtube.com/user/KickThePj
[Ad:] Check out my current Giveaway w/ G2A: http://www.g2a.com/biggestsaleoftheyear

Cansu Bilal
and poods promised that he would take good care of the office 😂😂😂😂😂
Sprinkle Sans
WE'RE GONNA HAVE TO HIDE THE BODY!!!! WHERE ARE WE GONNA HIDE IT????!!! Opens closet door QUICK PEWDS IN HERE!!!! Throws bomb into closet GOODBYE YOU FURRY BASTURD!!!!!!!
manyak savaşçı
RİP Sand dick 2017-2017
Queen_ Ballora
Yay they ruined the mlp theme song
Far Vera
7:11 gotta love Aeris theme
little tall person
Pj: Felix the table is on fire..
Pdp: Don't worry about it
Pj: no the table is on fire
Pdp: Oh shit you're right
Me:😂
入江正一
How to put out the fire,put more paper
Luděk Tajný
Weel that is how i imagined hoe serial murdered works. It star with little bit of fire, than they sliced up some bodies and then.... they just jump and have some fun !!! :DSorry for my english
Erin Elizabeth
This was the first video I've ever seen of peej. Now (a couple months later) I am a proud tiny planet explorer
Genesis De Castro
well furbys goutta haunt you youll see him in the cameras
Nana Lacroate
The best video of the entire world!
Buddyboltgaming
gee I wonder why you keep getting kicked out of places
Atheeva Rejikumar
That 1995 furby was adorable and now I'm sad
fhhthfchhvf qgddhhfhc
0:04 colourized,soldier driving jeep to help others 1945 ww2
Qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm
why does pj sound like terroriser with a stronger accent
Louise Hudson
Kickthepj's impression is on point
Lol
Donkey Kong
RETARDED :3
Lauren
This video is the reason I choked on my cheese stick at 2:00am
Channel Edge
PJ Made this video so much better
Lindsey Sturdivant
8:18 when u love yourself to much
Some Random Person
6:25 fuzz ball or fuzzwald?!
Ethanalino Jellyroll
I would be afraid to set things on fire insid idk it must be just me
huwii
welcome to adults reacting cutting sand with 100 knife
Macguire Agno
this was the funniest video ive ever seen on youtube
kidindo gaming
ty for being my crazy freind bicth
kidindo gaming
put im more crazy
kidindo gaming
you are crazy poods
skaiste 10020
Furby was so creepy after what they did to it
Emma
I feel like they probably got high on the plastic fumes
Lexi Reed
Why does pewds hurt innocent furbys now?
KatTheMifwa
Did any one noticed pj shirt omfg
KylieGaming2
At 3:44 It kinda looks like a dinosaur
Muntavi Sadi
children in africa could have eaten that sniper bullet
Muntavi Sadi
why did you put out the fire the children in africa could eaten the fire
Josip Mršić
bony's dick is cinetick
Middle of DEATH
PewDiePie:"lights furby on fire"
2 minutes later
PewDiePie: "I thought you were responsible PJ"
Alex evan
my fav pewdiepie video
Toy Bonnie
Poor little furby
Shania Indol
No not Furby
Osten Burger
NOT MR FUZZBALL!!!
Rafael Macedo
where gonna get kicked out
Tristan The TROLL
What was the song at 0:04?
Benidu GAMe
4:06 rip headphone users
Gontut Valerian
-Not All Youtuber is Perfect

-Me 2017
Person Last Name
OH MEH GOD PJ'S SHIRT SAYS DON'T HUG ME IM SCARED OH MEH GOD. THAT SHOW IS CRINGE. (green is not a creative color) XD
Person Last Name
From the heavens we have been gifted a child!!!
SparkleShine Official
Honestly, the Furby looked cuter burned....
jungkooklol¡
you two should make another one of these 😂
Aidan
5:21 when you say you're fine but you're not really fine
Ricardo Estrella
1 like= 1 prayer to that thimg
Related Videos
Thumbnail: SHOOTING MY 50 MILLION AWARD!
Thumbnail: THE MOST ANNOYING SOUND IN THE WORLD!
Thumbnail: IS MY DAD GAY? (Google Feud w/ KickThePJ)
Thumbnail: Try Not To Laugh #06 - I HAD TO KILL HIM WITH FIRE...
Thumbnail: DOES HE MAKE IT?
Thumbnail: BECOMING A FIDGET SPINNER.. (Extreme)
Thumbnail: TRY NOT TO CRINGE ~HANDSHAKE EDITION~
Thumbnail: CRINGY KIDS ON THE INTERNET
Thumbnail: BOTTLEFLIP CHALLENGE!
Thumbnail: PPAP Pen Pineapple Apple Pen CRINGE.
Thumbnail: The Great ~~~ OFFEND EVERYONE IN THE WORLD ~~~ Game
Thumbnail: The Worlds Most Powerful Handheld Laser! (5 Weird Stuff Online - Part 14)
Thumbnail: THE 5 YEAR OLD THAT WILL SURPASS PEWDIEPIE
Thumbnail: MY WORST VIDEO
Thumbnail: Black vs. White Lives Matter - Social Experiment GONE WRONG 2016
Thumbnail: MY FAVOURITE VIDEOS
Thumbnail: WILL YOU PRESS THE BUTTON?
Thumbnail: DISGUSTING JEALLY BEAN CHALLENGE
Thumbnail: WHY DO MY FANS HATE ME?
Thumbnail: BEFORE I WAS "FAMOUS"
Thumbnail: SATISFY YOUR GIRLFRIEND CHALLENGE
Thumbnail: Would Your Child Know How To Escape A House Fire?! (Child Social Experiment)
Thumbnail: WHO'S MORE LIKELY TO...?
Thumbnail: The Alphabet Will Never Be The Same... (Metamorphabet)
Thumbnail: TRY NOT TO SMILE CHALLENGE #1
Thumbnail: EDGAR COOKS FOR SANTA!
Thumbnail: BEST MODS IN THE UNIVERSE!
Thumbnail: How long can you watch this video?
Thumbnail: YOU LAUGH? YOU LOSE! CHALLENGE #02
Thumbnail: 4 NIPPLES, 1 ELECTRIC SHOCK
Thumbnail: WHO IS YOUR YOUTUBE BOYFRIEND? (Test) - (Fridays With PewDiePie - Part 81)
Thumbnail: PEWDIEPIE CRINGE
Thumbnail: ONE DIRECTION GHOST PEPPER CHALLENGE CUPCAKES!
Thumbnail: BEST GAME 2016!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - (Bear Simulator)
Thumbnail: Why i'm joining team 10...
Thumbnail: ITS TIME TO STRIKE BACK!
Thumbnail: I guess this needed to be said.
Thumbnail: The Most Dangerous Game Ever...
Thumbnail: THIS IS GONNA HURT...
Thumbnail: HOW MUCH DOES PEWDIEPIE MAKE IN A YEAR?
Thumbnail: EXPERIMENT Glowing 1000 degree KNIFE VS MATCHES
Thumbnail: PHOTOSHOP THIS!
Thumbnail: TRY NOT TO LAUGH! #05 **DANK EDITION**
Thumbnail: This was completely spontaneous
Thumbnail: I'M IN EUROVISION!
Thumbnail: DANK PEWDIEPIE SPICY MEMES
Thumbnail: YOU LAUGH? YOU LOSE! CHALLENGE #01
Thumbnail: I'M CHEATING?!
Thumbnail: DRAWING YOUTUBERS
Thumbnail: Forced Positivity on YouTube