Crushing Adamantium with Hydraulic Press

Hydraulic press channelhydraulicpresschannelhydraulic presshydraulicpresscrushwillitcrushdestroypresshydraulicpress channelhydraulichydraulic press manwill it crushloganmarvelfox20th century foxhollywoodwolverineclawsadamantiumlauriannimoviebearing ballhardened steelhardhightechscifiyt:cc=on

This video produced in partnership with 20th Century Fox
LOGAN opens in cinemas everywhere March 3. Get tickets at LoganTickets.com

Do not try this at home!! or at any where else!!

Music Thor's Hammer-Ethan Meixell

guzma's golisopod
super cute idea actually lol (:
Proman Gamen
How do you fake dis
Itsuki 172
what's GBM?
Rjfromthebay2001 Porter
What the actual fk now I want admantitum in my body!
Nicolás Manosalva
Oorr tis is ar verry good videorr, like an suscirriber whatere fakerr
Jonathan You don't need to know
Holy fucking shit.
TRIPP COLORS
Dude your fucking subtitles are in the way I can't see any thing please improve
rexxo
Not bad done at all, kind of funny actually. Quite fun to see that some really thinks that Adamantium actually exist :)
Dammiflame
Its fake
EinGeilerTyp
Adamantium dosen't exist
Marcel CookieCore
Omg! Thats crazy!
Keconsip
Wth...?
Lol Lol
0:52 😂
david roberts
Legend says it was actually Hugh Jackman in this video
loof mickey
fake
Madhav Ojha
Crush a fidget spinner
adrian Alisen
wolverine claws are awesome
FurryCatStudios
0:52 and 1:12 are the funniest things ever said on this channel
Ecko Sadja
awesome 😂😂😂👌👍
anthony rosas
2:10 lmao
William Knights
Is Avnet is so funny
MrFmiller
A Super ball
Ryan Ripley
great video lol
Mr Miro
Miten helevetissä toi on noin kovaa??🤔
Fire Nation
Nice chanel . I sub
Vas Happenin?
Obvio that it's fake bc there is no element called adamantium
1000 subs without any video
That english tho
Jaibo
Fake
mathe jou jou
"So The Ball is deep inside my hardened tool"
Eimantas Kausakys
1:13
RAGINGSTICK MAN
Came for my daily WAT A FAK
DrClaudeLedbetter
You guys should do more cross promotional stuff like this. Make that paper, boo.
Jason Pyttlik
This English is shit
Jay Tamayo
It is fake! Base on the Wolverine Claw experiment. The hydrolic press pressd only in a few centimeter or just an inch. Then the guy pull it and was able to cut it. And the cut was perfectly clean. It so shiny. The claw also doen't look sharp.
yiğit gümüş
Kürşad dan gelenler
Abhinav Pant
Put Donal trump below hydrolic press...
Daniel Lisnjic
3:32 pure tiger
vishal 10k
Crush a real fuck
oo DJmoney oo
Holy crap lol
Dio Ibagbaga Airbo
Holly shit!!its the fucking wolverine!how the holly shit did you invite him in your holly shit fucking hydraulic press shop?
วทัญญู สินเจริญ
😱
reynaldi halim
wtf how did it became like that
crazymodified
Is Adamantium even real
SASKE uchiha
its damn strong 😄
Sulav Gurung
Its a recently found metal in the Siberian mine in 2016 and they actually named in adamantium I know the videos not real I meet a metal named adamantium exists try reading some new books Mrs not sure
Not Sure
Can I get upvotes so people stop asking REALLY stupid questions? Of course it's fake, you morons.
This isn't real, and It's not intended to make you believe it's real. The metal itself is FICTIONAL.

Below is a list of metals and a link to the periodic table.

https://www.ptable.com/
NUMBER SYMBOL ELEMENT
3 Li Lithium
4 Be Beryllium
11 Na Sodium
12 Mg Magnesium
13 Al Aluminum
19 K Potassium
20 Ca Calcium
21 Sc Scandium
22 Ti Titanium
23 V Vanadium
24 Cr Chromium
25 Mn Manganese
26 Fe Iron
27 Co Cobalt
28 Ni Nickel
29 Cu Copper
30 Zn Zinc
31 Ga Gallium
37 Rb Rubidium
38 Sr Strontium
39 Y Yttrium
40 Zr Zirconium
41 Nb Niobium
42 Mo Molybdenum
43 Tc Technetium
44 Ru Ruthenium
45 Rh Rhodium
46 Pd Palladium
47 Ag Silver
48 Cd Cadmium
49 In Indium
50 Sn Tin
55 Cs Cesium
56 Ba Barium
57 La Lanthanum
58 Ce Cerium
59 Pr Praseodymium
60 Nd Neodymium
61 Pm Promethium
62 Sm Samarium
63 Eu Europium
64 Gd Gadolinium
65 Tb Terbium
66 Dy Dysprosium
67 Ho Holmium
68 Er Erbium
69 Tm Thulium
70 Yb Ytterbium
71 Lu Lutetium
72 Hf Hafnium
73 Ta Tantalum
74 W Tungsten
75 Re Rhenium
76 Os Osmium
77 Ir Iridium
78 Pt Platinum
79 Au Gold
80 Hg Mercury
81 Tl Thallium
82 Pb Lead
83 Bi Bismuth
84 Po Polonium
87 Fr Francium
88 Ra Radium
89 Ac Actinium
90 Th Thorium
91 Pa Protactinium
92 U Uranium
93 Np Neptunium
94 Pu Plutonium
95 Am Americium
96 Cm Curium
97 Bk Berkelium
98 Cf Californium
99 Es Einsteinium
100 Fm Fermium
101 Md Mendelevium
102 No Nobelium
103 Lr Lawrencium
104 Rf Rutherfordium
105 Db Dubnium
106 Sg Seaborgium
107 Bh Bohrium
108 Hs Hassium
109 Mt Meitnerium
110 Ds Darmstadtium
111 Rg Roentgenium
112 Cn Copernicium
113 Uut Ununtrium
114 Fl Flerovium
115 Uup Ununpentium
116 Lv Livermorium
Dalir Kosimov
OK I'm really confused now
Honam
im not gonna say it's fake, just wondering where I can buy that table.
Özün Kıvanç Keskin
Whats the material Pls say
Mike K
Holy fuck shit fucken bitch ass fuck wolverine shit fuck!
Related Videos
Thumbnail: How to Make a Wolverine Claws (Logan)
Thumbnail: EXPERIMENT HYDRAULIC PRESS 100 TON vs 1000 Sheets of Paper
Thumbnail: Top New Zach King Magic Vines 2017 - Best Magic Tricks Ever
Thumbnail: EXPERIMENT Glowing 1000 degree HYDRAULIC PRESS 100 TON vs BOMB (Lighter)
Thumbnail: Wolverine's Adamantium Claws Are Cut By The Silver Samurai
Thumbnail: EXPERIMENT HYDRAULIC PRESS 100 TON vs ALUMINUM FOIL BALL
Thumbnail: DIY X-MEN WOLVERINE fully automatic claws
Thumbnail: EXPERIMENT: Coca Cola under Hydraulic Press
Thumbnail: Electrified Wolverine Claws: HOW DEADLY ARE THEY?
Thumbnail: EXPERIMENT Glowing 1000 degree HYDRAULIC PRESS 100 TON vs Glowing 1000 degree MEAT CHOPPER
Thumbnail: EXPERIMENT HYDRAULIC PRESS 100 TON vs 50 Sheets of Glass
Thumbnail: EASY To Make WOLVERINE'S Adamantium Claws
Thumbnail: EXPERIMENT Glowing 1000 degree HYDRAULIC PRESS 100 TON vs 100 FIRECRACKERS
Thumbnail: EXPERIMENT HYDRAULIC PRESS 100 TON vs BASKETBALL
Thumbnail: YouTubes Strongest Hydraulic Press The Crusher
Thumbnail: LOOK WHAT HAPPENS WHEN YOU CRUSH ANTI TANK BULLET WITH HYDRAULIC PRESS !!! THE SMASHER SHOW
Thumbnail: X-Men Wolverine Claws (The Wolverine) - MAN AT ARMS
Thumbnail: DIY X-MEN Making WOLVERINES CLAWS
Thumbnail: Youtubes Strongest Hydraulic Press
Thumbnail: LOGAN GETS INJECTED WITH ADAMANTIUM PART 1 (X MEN ORIGINS WOLVERINE)
Thumbnail: Crushing Hamburgers Hydraulic Press
Thumbnail: I SHOULD'VE NEVER DONE THAT !! - CRUSH BATTERY WITH HYDRAULIC PRESS - THE SMASHER SHOW
Thumbnail: Crushing $40,000 GOLD BAR with Big Hydraulic Press!
Thumbnail: Hydraulic Press vs Glass
Thumbnail: World fastest ice carousel
Thumbnail: Hydraulic Press | 9 Different Balls
Thumbnail: Crushing different plastics with hydraulic press
Thumbnail: Diamond vs Hydraulic Press - Real is rare
Thumbnail: Crushing 1500 sheets of Paper with Hydraulic Press
Thumbnail: Crushing HUGE sandwich with Hydraulic Press
Thumbnail: Real Life Wolverine Claws
Thumbnail: Crushing Over Inflated Tire with Hydraulic Press
Thumbnail: Crushing Fidget Spinner with hydraulic press
Thumbnail: Crushing Furby with Hydraulic Press
Thumbnail: Crushing Copper and Aluminium with hydraulic press
Thumbnail: Crushing Balls With Hydraulic Press VOL. 3
Thumbnail: Crushing Log With Hydraulic Press
Thumbnail: 5 Mysterious Events Caught On Camera 🔷 Unexplained Mysteries
Thumbnail: X-MEN PENCESİNİ 10.000 TON BASINÇ İLE EZMEK - Hidrolik Pres (Wolverine)
Thumbnail: Crushing Anvil With Hydraulic Press
Thumbnail: Crushing power tools with hydraulic press
Thumbnail: Vibranium vs Adamantium | Marvel Comics | BlueIceBear
Thumbnail: Crushing Prince Rupert's drop with hydraulic press
Thumbnail: How Fast Can a Fidget Spinner Spin? (Before Exploding)
Thumbnail: Crushing spray cans with hydraulic press
Thumbnail: Crushing ball bearings with hydraulic press
Thumbnail: Crushing Power Bank with Hydraulic Press | HUGE EXPLOSION!
Thumbnail: Crushing vice and other tough stuff with hydraulic press
Thumbnail: Crushing Meteorite With Hydraulic Press
Thumbnail: Crushing Finnish candy with hydraulic press