Big And small
sick beat
Terrence Chamberlain
did she really take off her panties
Kemar Roberts
Love this dude Tinie so underrated https://youtu.be/hRuoxijHz_8
FIDERMINA RAMOS MELENDEZ
Esta Padre La Música Y el video❤❤❤❤❤❤😍✨
Link en Enzo fan Nora
:O
jasmine Rodriguez
Cool
Milena Gohari
HOW TO NIGHTCORE THIS SONG:
1. Replace 'youtube' with 'nightcore' in URL
2. Press enter and enjoy! :D
Jourdon Patron
Swish Swish Bish Another One In the Basket! Oh shit! I clicked the wrong video!
Abyssed topkek
banger
Andreas
Nigger
Fagot Reich
Thats a fly ass fuckin Benzo 😍
Dogfartface
Not that big a fan of Tinie, but cool song and video.
This channel is the best
Zara: I know what boys like
Me: I definitely know what girls like
Alex Fyans
Fat ass
Carlos Contreras Escalona
where's zara?
Jerome Baur
Beat copyright truffle buter nicki
Elizabeth Gisella Black
Where the JK Rowling fans at?
Gena Bailey
LOVE THIS SONG AMAZING
GREAT CORIOGRAPHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Christine Antonio
I like the beat of the song.
Zakaria Sulaiman
People are so cute together
Dimitris D
Lowwwww
Piotr Bękalski
lubie czarnych...bo....hehe...sami wiecie dlaczego :)
Ellen McConnell
love it keep it up
Swack
This guy knows all women are 10's when there kind, watch the fuck out when he says otherwise lol
Clinton D'Souza
[Tinie Tempah:]
All the girls like, said I was the man
All I ever needed was a plan
Tell J.K that I'm still rolling
Yeah, tell Russell I'm a brand
Yeah, bust that skank
Ain't nobody messing with the gang
Might take a flight out for the weekend, yeah
And go Cannes cause I can
Go low, go low, everybody get low
Had a couple hits and a couple solos
Now I got a couple BRITs and a couple MOBOs
Dropped "Pass Out", everybody loco
I was dropping off the mandem in my Polo
Now I'm with the mandem at the polo
I could make a honey give away her last Rolo
And I say sure, yo, you know how it goes
All the girls like

[Zara Larsson:]
I know what boys like
I know what they want
They want that good thing
They wanna get some
(all the girls like)
I know what boys like
I know what they want
So go ahead and prove me right
That's what girls like

[Tinie Tempah:]
Yeah, Roley on the wrist, that's me, me
Man of the year, I'm fleeky
Heard a couple man wanna be me
Them man can't be TT
Tell 'em only winners are allowed
No diggidy, no diggiy-doubt
I was getting blowed before girls were putting out
Told them I was gonna blow back when I was in the south
Go low, go low, everybody go low
Since she want me, she don't want the CoCo
So I made her sing it back like she was Moloko
And I got a Merc, I ain't got a Volvo
Used to have a black Nokia Sirocco
Now everywhere I go, people want a photo
I could make a honey give away her last Rolo
And I say sure, yo, you know how I roll
All the girls like

[Zara Larsson:]
I know what boys like
I know what they want
They want that good thing
They wanna get some
(all the girls like)
I know what boys like
I know what they want
So go ahead and prove me right
That's what girls like

Don't need me a guy who's a friend
Better pick me up in a Benz
I like cruising around the West End
No Netflix and chill, that's dead
(all the girls like)
Every day you ride with your friends
(all the girls like)
I don't need your money for my rent
(all the girls like)
I'm not an 8.9, I'm a 10
(all the girls like)
What's the code to your Wi-Fi again?

(all the girls like)
I know what boys like
I know what they want
They want that good thing
They wanna get some
(all the girls like)
I know what boys like
I know what they want
(all the girls like)
So go ahead and prove me right
That's what girls like

[Tinie Tempah:]
All the girls like, said I was the man
All I ever needed was a plan
Tell J.K that I'm still rolling
Yeah, tell Russell I'm a brand
Yeah, bust that skank
Ain't nobody messing with the gang
Might take a flight out for the weekend, yeah
And go Cannes cause I can
Go low, go low, everybody get low
Had a couple hits and a couple solos
Now I got a couple BRITs and a couple MOBOs
Dropped "Pass Out", everybody loco
I was dropping off the mandem in my Polo
Now I'm with the mandem at the polo
I could make a honey give away her last Rolo
And I say sure, yo, you know how it goes
All the girls like

[Zara Larsson:]
I know what boys like
I know what they want
(all the girls like)
I know what boys like
I know what they want
(all the girls like)
I know you, I know you want the good thing
(all the girls like)
I know what boys like
I know what they want
Bence Kocsis
This is a fuckin good music
Jasmin Isabell Schmidt
zara i hot
Der Preuße
Tinie Tempah how can u just have such a fucking retardet name and act like a gangster hahahah xD
Bobur Muminov707
super
Aury Kast
México presente ?
Sonia Theodoridou
Azari & III? Reckless?
eowyna saffa
I cant find the lyrics in the comments 😭
XenoBoss
I was there at the event when you came to lebanon
THE LEMON
아.. 한국인 없나요?? 한국인이면 좋아요ㄱㄱ
Ashton Gary Oak
why he isn't exposing Zara?
Lynda Santiago
this video my brother did was inspired by the orlando masscare. guys please check it out. https://youtu.be/eOzDHlEHSoE
Alex Smith
I'm offended by the lack of white people in this video
〘Mαster Øf Hıyαr〙
who searched golo golo?




TÜRKLER SEA
GaMzE Li
TURKEY...
Erdem BOĞOÇLU
Türkleri gorelimmm✌✌
ASMR by Emma
best song in the club
MrHuihihi
Lourd !
Nemanja Cuk
Here because of top gear
mason McGovern
Just found out that Zara Larsson is from Sweden 🇸🇪. Ps she sounds like Maggie lindemann!!
Jay Carol
WHO is the voice at 1:55-1:59. I hear that voice somewhere some years before. But I don`t know the person anymore. Please help.
Mehmet Gurler
Nice
Ashmita Jain
#obsessed
Amie Ellis
I like this
You can't see me
"Tell J.K that I'm still Rollin"..my favorite line
DolleHengst
All those comparison comments. IMHO, i hardly hear the resemblance, and Zara is a much more gifted singer than Katy.
Related Videos
Thumbnail: Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee
Thumbnail: Jason Derulo - Swalla (feat. Nicki Minaj & Ty Dolla $ign) (Official Music Video)
Thumbnail: Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign
Thumbnail: Ed Sheeran - Shape of You [Official Video]
Thumbnail: Alan Walker - Faded
Thumbnail: Galantis - No Money (Official Video)
Thumbnail: Zara Larsson - Lush Life
Thumbnail: Ariana Grande - Side To Side ft. Nicki Minaj
Thumbnail: Era Istrefi - Bonbon (Official Video)
Thumbnail: Shakira - Chantaje (Official video) ft. Maluma
Thumbnail: Calvin Harris - This Is What You Came For (Official Video) ft. Rihanna
Thumbnail: Bebe Rexha - I Got You [Official Music Video]
Thumbnail: Dua Lipa - New Rules (Official Music Video)
Thumbnail: Sia - Cheap Thrills (Lyric Video) ft. Sean Paul
Thumbnail: Zara Larsson - Ain't My Fault (Official Video)
Thumbnail: Clean Bandit - Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie [Official Video]
Thumbnail: Jennifer Lopez - Ain't Your Mama
Thumbnail: Major Lazer - Cold Water (feat. Justin Bieber & MØ) (Official Lyric Video)
Thumbnail: Ed Sheeran - Shape Of You [Official Lyric Video]
Thumbnail: The Weeknd - Starboy (official) ft. Daft Punk
Thumbnail: Sean Paul - No Lie ft. Dua Lipa
Thumbnail: Justin Bieber - Company
Thumbnail: Fais ft. Afrojack - Hey (Official Video)
Thumbnail: Meghan Trainor - NO
Thumbnail: ZAYN - PILLOWTALK
Thumbnail: Mike Posner - I Took A Pill In Ibiza (Seeb Remix) (Explicit)
Thumbnail: Coldplay - Hymn For The Weekend (Official Video)
Thumbnail: The Chainsmokers - Don't Let Me Down (Audio) ft. Daya
Thumbnail: Bruno Mars - 24K Magic [Official Video]
Thumbnail: Major Lazer - Light It Up (feat. Nyla & Fuse ODG) [Remix] (Official Lyric Video)
Thumbnail: J. Balvin, Willy William - Mi Gente (Official Video)
Thumbnail: DNCE - Cake By The Ocean
Thumbnail: Little Mix - Touch (Official Video)
Thumbnail: Jax Jones - You Don't Know Me ft. RAYE
Thumbnail: Tinie Tempah - Girls Like ft Zara Larsson - Choreography by Eden Shabtai - Filmed by @TimMilgram
Thumbnail: Skrillex & Diplo - "Mind" feat. Kai (Official Video)
Thumbnail: Zara Larsson, MNEK - Never Forget You
Thumbnail: Clean Bandit - Symphony feat. Zara Larsson [Official Video]
Thumbnail: Jonas Blue - Mama ft. William Singe
Thumbnail: The Chainsmokers - Don't Let Me Down (Lyric) ft. Daya
Thumbnail: Calvin Harris - This Is What You Came For (Audio Clip) ft. Rihanna
Thumbnail: Jonas Blue - Perfect Strangers ft. JP Cooper
Thumbnail: French Montana - Unforgettable ft. Swae Lee
Thumbnail: Zara Larsson - I Would Like (Lyric Video)
Thumbnail: will.i.am - Boys & Girls ft. Pia Mia
Thumbnail: Ariana Grande - Into You
Thumbnail: Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval
Thumbnail: G Girls - Call The Police | Official Music Video
Thumbnail: Zara Larsson - So Good (Official Video) ft. Ty Dolla $ign