Andrej K
5:43 spider man
Meow
lol news... LMFAO!!
Lenus T
Do more lol news
space alien
I lost it when he was trying to get a response from himself😂😂
Shinichi Kudo
More lol news please
Made Ayu
pls help cry
Apexfelony
what's the lol news game though
The One And Only Gordooon
better than nbc
Proxzy
What is that song he uses for the dramatic feel?
Eggs and Rice
Neebs gaming is good tho.
MissRollina
I like to rewatch this video every once in a while cause it's just too funny, never fails to make me laugh.
Cidi Cudi
lmao. how did no one notice the drama alert for the news channel background hahaha. love you poopie pie
Micah Gimeno
janananana
Matthew Eich
Yo pewds I'll always keep watching even if u are running out of ideas
MIRA MANIA2005! adams
i still have a bit of hope for pewds
Mega Bintang YudaTama
good videos
Swungblizzard
I think you are funnier than idbubbz😀
The Ferret Dynasty
Still had the tag on his hat
Michel Good XDXD
I love you pewdipie
hoejonghyun
pewds: do you watch youtube
lady: no
pewds: keep it that way
also pewds: complains about adpocalypse
Witty Blonde
Please make more videos like this!
William Brown
That old guy tho
María Belén Di Scala
i love this vid
ray llrua
IM DEAD
Olivia S
goddamn those fake news!
Anthony_Star_ 1
BUZZFEED WIN NOBEL PEACE PRIZE FOR WHITE MALE GENOCIDE. FUKIN DEAD 5:50
Xeliiciøus
honestly, pewds just asking strangers random questions is the quality content we've all been waiting for.
TheLTPhantom
I'm feeling lucky
Luis Henrique Pereira Taira
Is this what i had to check?
Adilya Like
привет ай эм а Раша анд казакстан
Anita Taank
this is hilarious like seriously ... u put a lot of effort in this video ..😂😂
logan holmes
neebs gameing pretty good
SuperHeroesEvolution
We want to know more! What is the purpose of that riddles and quests?! I found first tweet!
George0988
lol
ElDorado
Am I the only one who is here because of this dank new Video?
mathis timo
Ok, what i'm suppose to check now ?
Обжоры по-киевски
I chack your first tweet whats next?
Alex Farm
this is the fists tweet video? lol
Nik Kot
Who's here from the "Read the description" video?
shizbang
I got to here by checking the desc, checking the tags, checking the first tweet. Is this something real then or just a dickaround troll?
the Dark Bright
want a 2nd episode of this video plzzzzzzzz
Obi Wan Kenobi
3:10 dude looks like a girl with that piercing in his mouth
marshmallow3000
pewds looks weir if you pause at 0:30
AngryGamer147
What is this game called?
Prasad Landge
:( all hoodies n Tshirts sold out bro...
what can i do now??? from india
The Tommyshades
Dude this was funny
king kirito
best video
Taro Tea
What happened to marzipan?
Logictkandfaze Tk
I like neebs gaming
Related Videos