Dan Pachunka
We did it! I DID IT.
Happy
Trump is blond lol
Pinkyvanessaan
After this, Jimmy is not safe anymore!
Socratease 1
plagia/coincide/china. LOL!
xhappyponyx
We're all going to die...
David Livings
I used to watch this idiot. Not now since he's not funny he's political assault tool.
Tom Key
Trump plagiarized from "Legally Blonde", the talented Reese' Ella Woods.
Robert Morris
Trump makes Obama look like a chump.
Jay
Illegally blonde.
Tim Oesterle
They totally should've said that Legally Blonde was in the White House theater to follow up on the plagiarized speech.
Byron Jagoe
Legally Orange, the sequel.
Angie Tribeca
So funny, OMG Trump is a a freaking fool.. he's an embarrassment to the USA.
PK Fire
he could have said "you did it"....since it was a speech.....for graduates.......
Canada Proposal
What is the name of the tune Trump plays with Putin?
Dylan Zawisza
And also Vivian said "There could be future presidents in this room."
Hootabell
Higgins😭😭
hesam shoghi
Botox? hmm
I think so
Letrus Letrus
Fallon has been reduced to a Trump ankle-biter.
Take solace, Jimmy...
Trump is the U.S. President, voted for by over 60 Million Americans... A Force to be reckoned with in the World... a Giant who's already helping us take America back from the Globalist demons... and you, you my son, are a unfunny joke... like your jokes...
Ka Yin He
Fallon just gets more and more savage each time πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘πŸΌ
R Taylor
"There may be a president, or two in their midst." Yes and one of those isn't the guy stood at the podium.
Caryn Van Wyk
He needs to seriously stay off the sauce he looks like shit
William Ridge Sr.
Even trump himself gives a new meaning to the term DUMB BLONDE.
Dana G
Is this real? Like, did Trump really plagiarize legally blonde?
Arel Ramirez
wait what happened to Higgins?
AmanDuh
Oh my god oh my god you guys. Looks like trump fucking plagiarized. If there ever was a shitty president this one qualifies!!
Einarr Michaelsson
Legally Orange
b.cage
God I hate liberals, and Jimmy will literally do anything to stay relevant.
Panamarainbow
boooooo. jimmy is a sell out. a wuss. a sheep. a puppet.
rock star
DO SOME JOKES ABOUT SETH RICH GETTING MURDERED.
Francisco Martinez
Trump is stealing speeches he can't think of his own words
Dr. Zippy Mcscoots
Liberty University. Academically a joke. Be wary of anyone that has a "degree" from that "university".
Dy T
DJT is illegally fake whatever, when will he plagiarize "it's not a tumor" or "get to da choppa" or "say hello to the bad guy" ?
Flypurplecat
Liberty "University" & plagiarizing? Can we get any lower? Get rid of this scuzz!
DiamondCreeper 23
Elle Woods: We did it!
Trump: No, I did it.
Liam Watson
Trying to get in on the late show with Stephen Colbert ratings!! lol
bobain111
they have to be totally braingebumst to find this out
rav ernot
big hands in jynatown!
Vic Nielsen
Gee's do these nite time Dumpy's really knock down everyone in the White House or what ? I don't think America want's to really listen to idiots that make fun of our President or other offical's . Bad enough to listen to it on all the new's and then listen to it on nite time host to think that making up lie's is ok and funny ....... Sick Host and you know who all do it .....If you don't like America i will pay for your trip to Africa .
RurouniStarchild
God help us all.
Adam Starkweather
We should not forget that Trump was on "The Tonight Show" with Jimmy during the campaign, and Jimmy didn't do shit. Didn't ask real questions, pussyfooted around just to grab ratings. He can make fun of him now, but, he's partly to blame why we're in this ordeal in the first place.
PRESTIGIOUS691
That psycho steven miller has to be THE worst speech writer in history. just awful.
Liliana Kindell
I bet Ivanka wrote the speech. She seems that sort of person who would watch that kind of film. Locked up in her own pink-bubble with orange Oompah Loompah in charge.
Ashwin Gidwani
Legally orange
Basanth Sadasivan
THE PIANO DUET WAS THE BEST THING EVER I HAVE BEEN CRACKING UP OVER IT FOR THE PAST WEEK ALREADY!!!
Bianca Mena
this is such a good video I laughed the whole time
Gisa W Slonim
Plagiarism runs in the family...Melania plagiarized Michelle Obama when she gave her speech at the Republican convention.
calm critic
i guess that you lefties are too stupid to vote for something other than Hollywood! hahaha! i dont even like trump. hahahaha!
Christopher Clayton
4:31 to the end got me bobbing my head
Related Videos