HELD HOSTAGE FOR THE THIRD VERSE!

logan paul vloglogan paulloganpaulolympicslogan paul youtubevlogdailycomedyhollywoodparrotmaverickbirdmaverick clothesthe third verselogan paul racka rackaracka racka twinsrackalogan paul third versethe full third versethe second verselogan paul diss trackoylalogan paul assistantlogan paul fight scene

Join the movement. Be a Maverick ► https://ShopLoganPaul.com/
The world can't see this.
SUBSCRIBE FOR DAILY VLOGS! ► http://bit.ly/Subscribe2Logan

Check out Racka Racka's channel:
https://www.youtube.com/user/Therackaracka

Watch Yesterday’s Vlog  ► https://youtu.be/TcelGFRdzPs

ADD ME ON:
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/LoganPaul/
TWITTER: https://twitter.com/LoganPaul

I’m a 22 year old kid living in Hollywood. I make comedy vids, travel a lot, and I have a pretty colorful parrot named Maverick. This is my life.
https://www.youtube.com/LoganPaulVlogs

seth's Crew
I sub to u and im gonna make an rap about u
Maria Hernandez
I'm a big fan the biggest fan
B-Ball Bal
WTF WHY WHYYY YOUR BROTHER WAS SOOOO SAD YOU SHIT BAG HE FAKED BEEING COLOR BLIND I SAW THE PROFF HE SAID BLUE AND IT SHOULD UP
Gustysquash 2517
IT'S NEVER TOO MANY BROKEN PLATES
la_043 gaming
lol. fake gun it has a orange tip
RapidFireRocket
that feeling you smirk at the footage because you know how to tell a fake gun apart from a real one
Tyler Johnston
Coolest fight scene ever
aarongodz 74
Logan is a savage bro
Charles Calusa
3rd verse? Or another 3rd click bait and click bait for views like your brother did?
The Peculiar Flower
I'm so confused
Joshua Cantu
Dude there is no third verse r u gud bro
Andrew Rowan
Faaaaaaaake
Tayla Gilsdorf
Third verse
Bleach Is good
Wtf second verse third verse fuck you just stop!!!!
Kara Perkins
bro this shit littt asfff fire bro. fire. 🔥
Angel Grimaldo
You were fighting
Angel Grimaldo
How did they cut the beard you know drink do you
The_Official_Chyra_Strong Account
Umm action film much!!😂😂
i am not the one
When Jake steals a plate this happens
gamer HD Gage
Nice acting
bro anater tyson
This is like dead pool
Meme Supreme Man6578
Omg those are the guys that did that Ronald McDonalds gone wrong
Gio Jimenez
such good acting this was so entertaining u gud bro
Jackson Jax
If There Is One Thing You Should Know YOU DON'T F*** WITH THE LOGANG!!
Ryanna Alaniz
Dosent say the third verse 😂😂😂😂
ZucchiniPlayz
This is fake...
X troyer
So many bullets,nothing destroyed
Olivia's Universe
Lol that was a nerf gun
AndrewWolf
I'd rather watch this movie. Than watching any other cool movie. SO AMAZING
Purple Pug VLOGS
Logan has a tattoo on his neck.
Slmx.biebahh
Logan should stop Disney it's shit and start doing action movies this was lit lol
Ross Gibson
BEKFAST
Winter The Angel
Be a maverick
Killagunz5
Love the rackaracka there the best and the logang
Anissah Green
Jesus christ, what the hell did i just watch?! 😂😂😂😱😶
Big Smoke
Racka racka mode activated at 7;06
maddy
this just proves that not all austrailians are hot
Anthony Malpica
I have a Logan Paul t shirt
CLily Gaming
I live in England and England is my city bi*ch
duck duck
Kys
Top DSars
Idk wth just happened
peacemonkey 28
Was that fake
MrTebear
man I love this vlogs u are so cool
Khanh Ly Phan
My friend Did that I let him use it
Avakai
Was that a real cinderblock
Sketa Burgess
Logang4life
Grey Wool
Can you do an Australia 🇦🇺 tour because we'll ima Aussie
Vinie Vlogs
Their fight was so long....the day almost came to an end....like if you agree
CJGTV Iamkingcj
that was fucking hilarious
TheMickeyVoice
Sup bitch
Related Videos