islam اسلام
Eminem look like 60 years old or weak or didn't eat for a year
Izzat Aziz
lol can't imagine if eminem in southpaw
Zhao Yun
Eminem sound like he's about to rap when he talks
Tsu Long
Nói bình thường mà như đang đọc rap !
Zed
Even when he's talking, it seems like he's rapping.
M Z
50 is so handsome
Saurav Paudel
even when this guy is speaking it fells like he is rapping
DIANA GUEVARA
Eminem here wearing a leather jacket while everyone wearing a suit. Thats okay as long as he is.comfy that really all that "mathers" haha get it?... cause is marshall math... no? Uhm...k...
gerry mid
This is the REAL eminem! the man in the "eminem trump rap" is an IMPOSTER
xxxxxGRANDxxxxx
2 legends
Abdirisak Awes
"Who's this guy" haha LEGEND
NoahThePvPer
cant see marshall's fucking eyes
MICRO
Did Eminem do plastic surgery???
nicole the fox maggie friend :D
50 so crazy bout Em bruhh lol
419 inkpens
Do you think that the 27000 dirty japs "Celebrating Shinto" INSTEAD OF ME CHRISTIANITY are offended that I referred to them as dirty japs specifically "Celebrating Shinto" electronically publishing before March 11, 2011?


No. I think they are dead.
Danny Oliva
Em looked like my grandpa wtf😂
zoji rushi
OMG EMINEM LOOKS LIKE FRODO BAGGINS!!!
banga1410
W
hamza Elhafidi
Looks like a devil mofo F u
Dipesh Chaurasia
He's even rapping in interview.
Samaddar Shubham
Eminem is so cool
Duane Playah
Em cannot talk without someone touching him. 😂
The Official
What’s the point of holding up a mic when it does nothing...
cut clip
these niggas are annoying and creepy
David Barkman
eminem has a iluminati necklace bruh
Shady
Eminem trying not to laugh
motormanek
Cx
brbjuke45
Was southpaw good? I judged it by the title
jon does vlogs
I met 50 he was in central falls
crazy dennis
Ha ha
sss sss
ILUMINATI
Isa the Rebel
Fuckin hell Eminem looks different
Duncan Visser
da faq happened to Em? he looks like a junkie.. im almost crying.. is he sick ?
Michael Chavarria
It's funny how eminem just keeps on talking while getting attacked by 50
Michael Chavarria
This interview deserves an Oscar.
Lowkey Ballin
Em looked scared
Mr. Nasty
Eminem sounds like hes rapping when he talks
Abdullah Demirkan
This is not the real Eminem .!! The elite use the copy
Tregan Pene
That was a fucking awkward low blow ahaha
Guy Sherry
Check Ems necklace illuminati sell out an while you're all here having an orgasm over this douche bag his paymasters the illuminati are gonna put you in FEMA DEATH CAMPS AN KILL YOU WAKE THE FUCK UP.
DO YOUR RESEARCH CAN YOU REALLY AFFORD NOT TO?
IF IT'S B.S. YOU'VE LOST NOTHING IF IT'S TRUE MIGHT JUST SAVE YOUR LIFE #RESERCHFEMA.
John Snow
Looks like hes wearing the hollows on his chest
detroitlionking 9
Sh sh sh shaady
WARNEX2015
What happened to Eminem face?!?!
DANK SH!T
CRACK A BOTTLE
MasterMlGDoge 911
Damn Eminem looks so old
Parviz Mirzokhodjaev
He just saw him and acted like he didn't. And killed it by asking who is this guy
A_Toasted_ Bagel
Man em would have been great for this role
Unknown Soldier
iluminati puppet
TheFrenchRanking
Eminem have necklace illuminati
Anjaz Crew Family Anjaz Family
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Related Videos