OIL FLOOR SLIP PRANK ON HOT ROOMMATES

JakePaulloganpaulfunnywowcrazyvlogadventuredisneychannelgirlsvinehotcoolfunteam10alissavioletlucasmarcusdobreneelsvisseralexlangeajmitchellactorstardailybrothersbizaardvarktvlosangeleshollywoodsexycomedyskitsinstagramfacebooklogangjakepaulersoilfloorslipprankfailsdangerousslippingoverslipperyspillhurtpainfalling

CAN'T BELIEVE THEY FELL FOR IT
πŸ˜ƒ SUBSCRIBE β–Ί http://bit.ly/SUB2JAKEPAUL | β˜… PREVIOUS VLOG β–Ί https://www.youtube.com/watch?v=ibjzyBj05wc

TURN ON MY POST NOTIFICATIONS FOR SHOUTOUTS IN MY VLOG

GET OUR NEW MERCH HEREβ–Ί
https://fanjoy.co/collections/jake-paul

Exclusive vids on my Second YouTube channelβ–Ί http://bit.ly/SUB2JAKE

*FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA! *
MY INSTAGRAM (@JakePaul) β–Ί https://www.instagram.com/JakePaul 
MY TWITTER (@JakePaul) β–Ί http://twitter.com/JakePaul 
MY FACEBOOK β–Ί https://www.facebook.com/JakePaul 
MY SNAPCHAT β–Ί JakePaul19 
MY MUSICAL.LY β–Ί @JakePaul

*FOLLOW TEAM 10! *
Twitter ➝ http://twitter.com/Team10official 
Instagram ➝ http://instagram.com/Team10official 
Facebook ➝ http://instagram.com/Team10official 
Snapchat ➝ Team10Snaps
Musical.ly ➝ @Team10official
Want to text us?  ➝ 1-323-909-4406

Watch my Disney Show, Bizaardvark!
➝ http://watchdisneychannel.go.com/bizaardvark

MY BOOK: β€œYOU GOTTA WANT IT" β–Ί http://amzn.to/2hY5Pyx

MUSIC USED β–Ί
MUNER BEATS - SCARY TRAP BEAT
https://soundcloud.com/munerbeats/royalty-free-trap-beat-no-tags

Shehrose Syed
All of these guys new it was coming
Reid Pointer
Jake Won Tassa and ather gial
Imariyanna Williams
Soooo dead
Mohamed mahmoud
Subbed and liked and turned on notifications
Katherin Fam
Who is watching in 2017
Aaron the drummer
That's mean girls that clip were she said get in we're going shopping
Fat man Fat man
12 million less then 12 months
Fat man Fat man
12 million less then 12 months
Marina
That Tessa booty tho
Nellita Superb
Hl
HI
HI
BYU
Bye
BYU
BYU
BYU
Bye
Hl
Nellita Superb
R
Mia Doimen
Guys make sure you hit jake paul# that like button just hit it ✊
Marcy Folsom
Hi
Kevin Lazo
I was your 8 subbire
lindsey Stoughton
OMG lol
Philip Stamp
You are the best
Jayden Hungwe
It cold ice in the matinezztwins pants
Mia Campbell
Jake paul you are the best ❀️
Fifiana Tjia
πŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ
Taylor Langton2
Tessa,.....




...I saw your butt
immy weisse!
Done! And ITS EVERYDAY BRO!
wiktoria biesz
Done
Hortencia Orzuna
So lit or vithos kaan ver sum mrtc sis 8 Geli
Rebekah Cosbert
Done I love your videos and I really want Jake Paul mearch
Jack Wantzing
Done
raul Hernandez
Feel bad for them they fell
Funny Doll Show
Done
Student Isabella Zurek
Y do u do this Bullshit??? I want to know btw you are techically sexual harassing the u know that right?
Kylyn Mohs-Ulrich
Done
Bryce Barnes
I just bought you a stupid idiot yet how about May she won’t stop making you do that do you know what I’m gonna do something else and you want
Bryce Barnes
I just bought you a stupid idiot yet how about May she won’t stop making you do that do you know what I’m gonna do something else and you want
chad baldwin
Tessa and Erika touched the door
Laniesha Vlogs
Done!
Adrianan Banana
Chances feet are black
Guerrero Family
You talked to me on roblox
tinahensley123able
You are the worst YouTuber
Mohammad Bin Theniah
...
Tiffany W
Jake is your
sharpmoney !
Funny





READ MORE
Lauren Laudenslager
Jake paulers where you at
LowKeyLana
Cherika
Harry Menon
πŸ™β˜ΉοΈvery deg
Jordan Hern
Anyone else watching this at 2 AM
Johnson Carry Moccasin
Fuck her right in the pussy
Kaitlyn Kaylee Brown
lol i have the same shoes as tessa
adrian chand
That's funny
Michael Kelley
Hay Jake you should prank call them and say you are the cops
SLOWFANZ123 SLOWFANZ123
Shit video
American Badass
You are Stoopid and the Ohio flag is StoopidπŸ‘ΏπŸ‘ΏπŸ‘ΏπŸ‘ΏπŸ‘ΏπŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ’£ I wish you weren't bornπŸ‘ΉπŸ‘ΉπŸ‘ΉπŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•πŸ–•
Alain Martinez
you touch the door after the girls
Related Videos