THIS WAS HONESTLY JUST DISAPPOINTING... **HELLO NEIGHBOR**

pewdiepiepewdspdppewdiehello neighborhelloneighborhello neighbor endingendinggameplaylet's playwalktrough

Hello Neighbour, well the Ending was not what i expected...
 [Ad:] Check out my current Giveaway w/ G2A: https://gleam.io/ljRpG/pewdiepie-october-giveaway









köttbullar (((((((((((((((((((´ー`)

http://imgur.com/a/hig5h

Kms
such a shit game
kyran pascual
you are scared pewds
HegeDude
for some reason i found this video sad in a way
HegeDude
3:10 jack-septiceye
sans.
Best scenes: 3:45, 4:50, 5:05, 5:33 and 6:15
swafan10
What is the name of the sad song used in the background?
Victor Jimenez
Hey PewDiePie... I know this video is old, but this game "Hello neighbor" gives me a good vibe seeing you play it. I would love to see you make a follow-up on this game like a part 2. I enjoy the suspense of it. Id appreciate it and thank you so much if you were to play this game. Btw, you got an amazing beard bro. I wish I could grow one. The haters gonna hate, but it's cause they too wish they could look as cool as you. You keep doing your thing. I hope you see this comment and it reaches you. Your a humble guy, I admire you.... Keep the uploads coming BROFIST 👊👊👊
Nate The Dog
How I am going to get out of this game and get a ending of that supid game?
Lenaya Scott
TAKE THE BOX
The Mask
win 7
Thule V3
This one is old play the new one
Vsevolod Vyacheslav
that doll behind u tho
Elle S
1:45 yeezus christ
Максим Бабочкин
I from Russia Felix the best
Skyler Khai
My favorite part of this whole video is the ending 😂😂😭with the doll LMAOO
Sinister SaiyanYT
7:34 music is from street fighter Ryu's theme
I used that for my own videos. I didn't know pewdiepie used it too
Flo VIP
1:17😂😂
N Villarreal
3:37 L's Theme
VedadGaming HQ
Lol windows xp is pewdiepie's pc
Anja Weijenborg
Plzzzzz!
Anja Weijenborg
Play the beta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thomas True
Poor grand ma
you are a dick sucker
I JUST THINK ITS FUNNY THAT YOU PUT SOME DEATJ NOTE MUSIC IN THE BACK GROUND
senpaizilla !
Dude! All he wanted was your WiFi! Share! Man, sharing is caring. hides in the neighbors closet... Looking for his WiFi password. Reads comments. Post comment. Finds WiFi heck yeah!
Mery McDougall
I appreciate the L theme from Deathnote
Bestie Official
are you using windows xp !!!
Obsidian Scorpion
2:50 *masturbating*
2:53 CUM ON
2:56_*CUMS*_
Sorry i'm too dirty minded.
Everything cool
Wait... but I put apples in my fridge...
Riley Quy
It's so funny😂
Arixx X
Rip POOTZ :(
Bob's your uncle
It's not like this is pre alpha or anything
Thiago Rosato
I AM A reopen in italian
Thiago Rosato
SAY PORTUGUÊS BR FUCKKKKK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ( SUBSCRIBE IN THE HAGAZO'S CHANNEL)(THAT HAGAZO SAY PORTUGUÊS JUST GET ON THE OPTION OF THE THE BUTTON OF THE I NO HAVE A GOOD ENGLISH)
Thiago Rosato
man you are the best youtuber ever :)=(em português)cara vc é o melhor youtuber de todos :)
CorruptConsole
Am i the only one who peeped he used paulsoresjr's video
SabrinaSunsong
The Sad story of how pewds never got dat Wi-Fi 😂😂
RocketTheNeko GalacticStudio
2:48 he is giving himself a handjob lol
William Branch
Loving the mgs3 caution theme
LuminousAnime シ
Is this fake or is he actually using Windows XP i think.. 3:46
more teg
Play alpha 4 or full game
Max Maaxim
press spacebar 10 times out of the bear traps
TheWeirdPear
5:57 I THOUGHT THE BEARTRAP WAS BEING THROWN AT ME WTF AHHAHAHA
TheShinyBlaziken/Venusaur
i got spook
bruis
calm down pewds
Conan Edogawa
This toy behind you is creepy
Slayer OfGames
not even fucking harry potter 😂😂😂 I'm dead
VALERIE ROMERO
8:05 HE DABBED☁☁☁☁ AIRHORN NOISE📣📣📣 PEWPEWPEWPEWPEEÈEEEEEWWWWW😂
TOP 10 GAMER
pewdipie with widows xp wtf
Little Toxic Bunny
This is so funny
Tom Robinson
6:00 pewds "ha ha yea that's right you can't..." is interrupted by his neighbor busting his window with a bear trap
Related Videos