Justin Bieber - Company

Justin BieberCompanyDef JamPopPurpose

‘PURPOSE’ AVAILABLE EVERYWHERE NOW:
iTunes: http://smarturl.it/PurposeDlx?IQid=VEVOCompany  
Stream & Add To Your Spotify Playlist: http://smarturl.it/sPurpose?IQid=VEVOCompany  
Google Play: http://smarturl.it/gPurpose?IQid=VEVOCompany 
Amazon: http://smarturl.it/aPurpose?IQid=VEVOCompany  

Production Company: A Rory Kramer Vision
Producer: Rory Kramer
Director- Rory Kramer
Editor- Rory Kramer

FOLLOW JUSTIN:
http://facebook.com/justinbieber
http://twitter.com/justinbieber
http://instagram.com/justinbieber
http://shots.com/justinbieber 
http://fahlo.me/justinbieber
Bkstg: https://s.bkstg.com/lFHAZjz
Snapchat: rickthesizzler
And sign up to Justin’s newsletter: http://justinbiebermusic.com

LYRICS:
Can we, we keep
Keep each other company?
Maybe we, can be
Be each other's company
Oh company

Let's set each other's lonely nights
Be each other's paradise
Need a picture for my frame
Someone to share my reign
Tell me what you wanna drink
Tell you what I got in mind
Oh I don't know your name
But I feel like that's gonna change

You ain't gotta be my lover
For me to call you baby
Never been about no pressure
Ain't that serious

Can we, we keep
Keep each other company?
Maybe we, can be
Be each other's company
Oh company

It ain't about the complications
I'm all about the elevation
We can keep it goin' up
Oh, don't miss out on us
Just wanna have a conversation
Forget about the obligations
Maybe we can stay in touch
Oh that ain't doin' too much

You ain't gotta be my lover
For me to call you baby
Never been about no pressure
Ain't that serious, no

Can we, we keep
Keep each other company?
Maybe we, can be
Be each other's company
Oh company

Can be, can be
Be each other's company
Be each other's company
Just be each other's company
Be each other’s company
Can we, we keep
Keep each other company?
Maybe we, can be
Be each other's company
Oh company

http://vevo.ly/TS6mfg

DiscoverSIAM
Hello Random person scrolling through the comments, have a nice day!
JAR TV
เพราะมาก
Ranju Pandey
At nepal
Ranju Pandey
I wann come to ure concert
Ranju Pandey
I love u
boby sarker
one of my favorite
Nikit Barapatre • 2 years ago
WHY ARE YOU WASTING YOUR TIME.





LIKE THE VIDEO .
Rodolfo Neaime Neaime
company
Micheline PERROUSSET
J'ai adoré la chanson même si elle n'est pas Française
BinTurBik OK
subscri i pirz
Isabella Vækkeur
maybe we kan be company?
Pooja K
Justin
Vaishnavee Lutchmun
This is THE sincere song not too much and sensitive
GambiPlayHD
Love Beliver
Anuj Srivastava
best song I ever heard
Anuj Srivastava
best song I ever head
#iambeliber❤
I really have no ideas why this song make me cry. I love Justin more then everything.❤
EdmondSnam
Gay
Gertonythegamer
Justin is so cute ❤️
Muhammet Emin
Top justin
DEG-NETITY HD
1. Google
2. Type 50 most popular woman
3. 1st link
4. Scroll down
5. Look at the 7th woman
6. Say wtf or enjoy your laughter
Leslie Avalos
justin bieber i Love baby 😍💖💖💖❤❤❤❤❤👏
Nina Paiva
om
the viral
👍👍👍❤❤❤❤
Polin Timberlake
Who fan JB was born in 1994 like JB ? I'm was born in 1994 like JB .what about you...?
Ria Herawati
Your hair, your laugh, makes my heart melt💔 oh damn!
малинка
ты извращенец
Mai Anh Le
love the music and the video so damn much
Srinivasa Rao Ayyagari
I love him and his songs so much!
Milada Baumruková
miluju tě už od narození bíber love navždy 😘😘😘😘😘😘😘. Milada Baumruková 😍😍😍😍😍😍😍😍😘😗😘😍😘
Milada Baumruková
miluju tě už od narození do teť Milady
Iman Hargrove
his body is cute
ttomikas123 CZbartCZ
jikabeneš
Manu Zera
Brasileiros cadê vcs? 💛💚
Diana Justiniano
i love you justin bieber😍😍
An7hony Romario
GAY
canal odeio
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ta bom
quando vc é burro e cai nessa 3:38
Rikia Davis
hope to meet you one day
Rikia Davis
hope to meet you one day
Rikia Davis
u are my favorite singer hope to meet you one day justin bieber😘
Rikia Davis
u are my favorite singer hope to meet you one day justin bieber😘
Alma Lisbeth Reyes
Me encanta como siempre triunfador Justin por eso soy su fan es el mejor del mundo mundial y hermosisimo me encantaría conocer a Justin seria un sueño hecho realidad pero se q eso jamas pasara😢💔 BYE.. #Belieber #Forever 😍😍😘🎤🎶
Gloria Ruiz
I love justin 😍😍😍😍😚 me muero yo fuy al consierto
hieu nguyen
Em yêu anh... anh justin bieber... i love you phặc phặc!!!!!

---------- FAN VietNam___
mundo diferente
ameiiiii
Carousel Crazy
1:08 Que fofooooooooo ❤❤
Barauna Costa
☺☺
Andrea Noemi Moreno Cardenas
justin boi
Maar Alberti
volvé a Argentina 🙏😔😢
Related Videos
Thumbnail: Justin Bieber - I'll Show You
Thumbnail: DJ Snake - Let Me Love You ft. Justin Bieber
Thumbnail: Justin Bieber - What Do You Mean?
Thumbnail: Justin Bieber - Beauty And A Beat ft. Nicki Minaj
Thumbnail: ZAYN - PILLOWTALK
Thumbnail: Justin Bieber - Boyfriend
Thumbnail: Skrillex and Diplo - "Where Are Ü Now" with Justin Bieber (Official Video)
Thumbnail: Justin Bieber - Love Me
Thumbnail: Justin Bieber - Never Say Never ft. Jaden Smith
Thumbnail: Justin Bieber - Love Yourself & Sorry - Live at The BRIT Awards 2016 ft. James Bay
Thumbnail: Justin Bieber - As Long As You Love Me ft. Big Sean
Thumbnail: Justin Bieber - Mistletoe
Thumbnail: Selena Gomez - Kill Em With Kindness
Thumbnail: Major Lazer - Cold Water (Dance Video) ft. Justin Bieber, MØ
Thumbnail: Justin Bieber - Company (Lyrics) HD
Thumbnail: Justin Bieber - Purpose (PURPOSE : The Movement)
Thumbnail: David Guetta ft. Zara Larsson - This One's For You (Music Video) (UEFA EURO 2016™ Official Song)
Thumbnail: Justin Bieber - Baby ft. Ludacris
Thumbnail: Charlie Puth - We Don't Talk Anymore (feat. Selena Gomez) [Official Video]
Thumbnail: Justin Bieber - Confident ft. Chance The Rapper
Thumbnail: Justin Bieber - Love Yourself (PURPOSE : The Movement)
Thumbnail: Justin Bieber - Sorry (PURPOSE : The Movement)
Thumbnail: Meghan Trainor - Me Too
Thumbnail: Fifth Harmony - All In My Head (Flex) ft. Fetty Wap
Thumbnail: Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants (Official Video)
Thumbnail: Justin Bieber - What Do You Mean? (Live From The Ellen Show)
Thumbnail: Justin Bieber - One Time
Thumbnail: Ariana Grande - Side To Side ft. Nicki Minaj
Thumbnail: Justin Bieber - One Less Lonely Girl
Thumbnail: Zara Larsson - Ain't My Fault (Official Video)
Thumbnail: Justin Bieber - Love Yourself (Live From The 2016 Radio Disney Music Awards)
Thumbnail: Major Lazer - Cold Water (feat. Justin Bieber & MØ) (Official Lyric Video)
Thumbnail: Selena Gomez - Same Old Love
Thumbnail: Shawn Mendes - Treat You Better
Thumbnail: Coldplay - Hymn For The Weekend (Official Video)
Thumbnail: Justin Bieber - Never Let You Go
Thumbnail: Sucker for Pain - Lil Wayne, Wiz Khalifa & Imagine Dragons w/ Logic & Ty Dolla $ign ft X Ambassadors
Thumbnail: Bruno Mars - 24K Magic [Official Video]
Thumbnail: Ariana Grande - Dangerous Woman
Thumbnail: gnash - i hate u, i love u ft. olivia o'brien [music video]
Thumbnail: Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign
Thumbnail: Alvaro Soler - Sofia
Thumbnail: The Chainsmokers - Closer (Lyric) ft. Halsey
Thumbnail: twenty one pilots: Heathens (from Suicide Squad: The Album) [OFFICIAL VIDEO]
Thumbnail: Clean Bandit - Tears ft. Louisa Johnson [Official Video]
Thumbnail: Calvin Harris - This Is What You Came For (Official Video) ft. Rihanna
Thumbnail: Galantis - No Money (Official Video)
Thumbnail: Ariana Grande - Into You
Thumbnail: twenty one pilots: Stressed Out [OFFICIAL VIDEO]
Thumbnail: Ariana Grande - Let Me Love You (Official) ft. Lil Wayne