Eminem - You Don't Know ft. 50 Cent, Cashis, Lloyd Banks

EminemShadyRecordsHipHop

Playlist Best of Eminem: https://goo.gl/AquNpo
Subscribe for more: https://goo.gl/DxCrDV

Music video by Eminem performing You Don't Know. (C) 2006 Shady Records/Interscope Records

Kashinath Pandey
Me
Сергей Чернышев
ну какого хуя МАТ ВЫРЕЗАН?!?!?!?!?!??!?!?!
ندير Frdz
the best
Бадаршаев Камил
Супер
alexandre nicolai
top demais !!!
Bobbi Craun
im not calling u either babe. nor appearing. Love. me
cefo man
2017 now ☺
Itachi †
this is real rap !
Erik Aguirre
Still go hard 2017
Napoleon The Dog
Eminem said, "When there's beef you gotta know when to butt in and butt out" like when GZA dropped Paper Plate
Erjan Abdildaev
The best music in the world
JENSEN.IS.EVERY.THING Winchester
😍 we need more songs with fifty eminem.....I still listen to this fuckin song 😃
welovfree
The lyrics seems like a one fucking long word per line! we really don't know
mateus entringer
File os clips baichei um app que baicha mp3 é vidio direto do yutube
Bobby McMahon
60 seconds add for a snicker bar jeez wtf as youtube came to
Yasha Seyranyan
cool watches here.
http://ali.pub/1xgmys
Sumit Kumar
fuckin dope song
Valentina Vanja
I miss real rap. This never gets old.
Lenna Horvath
https://youtu.be/vUhCVAGSCpc
Salaxiddin umarov
Хаха
Jcesar Neaves
Hello don't know
Lauty avila
Like si sos argentino,visita mi canal
Jakub Nulicek
Kde jich je nejvíc : USA a ASIE ......... . a já proč bydlej ve vlacích a kontejnerech . .
Jakub Nulicek
to bych asi jakube nevědwl . co znamená ta písnička chápu nejsem takovej profesionál asi ste to věděly.
Jakub Nulicek
Serem na solutian a přecházíme na crstálky . mi asi taky prej 12 dné máme to ověřený ... Sežente to znova . to bude asi síla polska .
Jakub Nulicek
nic se neděje .
Jakub Nulicek
Muj syn je mrtvej a já jsem ve vězená a přitom můžu ho sledovat . já tam nalítnu s dronama už né .. Akce.
Jakub Nulicek
Efedrín je lefální endorfín ? nevim já znam solutan : to bych jse zeptal už alchimisty. .
Jakub Nulicek
sefyu la legenda
Jakub Nulicek
Nemá limit jakub je unlimited . taky jse nudim . ! už to funguje .
Jakub Nulicek
nechci bydlet v base . tam jse schovávaj další kanibalové ... Tak je pojedem unýst ? . oni jse zkrývaj ve vězení ? ano jakub to zjistil ......... to bude paráda . vykradem věznice od lidských osob . rovnou jse stavíme pro jak jse mjmnoval mněl drony
Atothe Zee
Is it only me everytime i see this song i kinda feel to watch again that movie Con Air of Nicolas Cage
Strungeng
You should reupload this MV but in 4k full hd
Monta Gmar
2017 💛
Huthifa faris
17/10/2017?
Ahmet Kahriman
We came to party, Banks, Cashis and Mr. Ferrari. - He says :)
Leo Leo
2017?
Γιωργος Ιακωβιδης
Who is here for eminem's birthday 17/10/17
Dawid Bartosiewicz
💯👌
Angie Bullas
I bet they took out the swearing for eminems daughter to hear
/ 김연재 코난폐인화
//개인 저장용

[Hook: 50 Cent]
Who run it? You know
But you actin' like you don't know
We run it, yeah, you know
But you actin' like you don't know
Who run it? You know
But you actin' like you don't know
We run it, you know
But you actin' like you don't know
You know, you actin' like you don't know
I tear the club up fo' sho'
This flow is gon' bring mo' dough
And you know, but you actin' like you don't know

[Verse 1: 50 Cent]
Now, homie, I say I "run it run it" because I'm in control
Hpnotiq, Hennessy, a couple shots of Patron
I have you feelin' a'ight, I get you high as a kite
Party poppin', shawty says she comin' with me tonight
I ain't shoulder leanin', I ain't snappin' and poppin'
Either I'm bobbin' my head or I'm just standin' there watchin'
I'm a hustler, I hustle; you can tell that I'm paid
And I protect what I got, I'm in the house with my blade
Nigga, you front, you gon' get it
Okay, now maybe I'm sidick
'Cause I want you to tridip, yeah, I be on that shidick
You should see when I'm stuntin'
I flash the stones to be wantin'
Push the whip, see me rollin', you can tell that I'm holdin'
I'm just doin' my thang, you know the Unit's the game
I got my grimy Shady with me
You front, you'll have to get me
Off yo' ass, I pay the lawsuit and laugh (haha)
It's not a big deal, it's nothin' but some cash

[Hook: 50 Cent]
Who run it? You know
But you actin' like you don't know
I tear the club up fo' sho'
This flow is gon' bring mo' dough
Yeah, you know, but you actin' like you don't know
Who run it? You know
But you actin' like you don't know
I tear the club up fo' sho'
This flow is gon' bring mo' dough
Yeah, you know, but you actin' like you don't know

[Verse 2: Eminem]
When me and Fif' got together to do this music
The more we became enveloped
We just developed a fellowship through it
It's no pretend shit, it's friendship
Mi nemesis es su nemesis
It's the same for him, it's just media
See, to them, it's just images
But this shit is no gimmicks, this is blood in and blood out
When there's beef you just gotta know
When to butt in and butt out
If there's a problem we solve it, if we don't resolve it
It usually just evolves into one big brawl
And we all get involved in it
And we should all get a merit, this much beef we inherit
And wear it like a badge with honor
Pass it around and share it
And let it go to whoever's holdin'
The most current beef on their shoulders
And their soldiers got their backs 'til it's over
But tonight we ain't come in here to beef with nobody
We came to party: Banks, Ca$his, and Mr. Ferrari
So it's Shady, Aftermizath, back in that ass, you wizzass
Come hizzon, what kinda fuzukin' quizition is that?

[Hook: 50 Cent + Eminem]
Who run it? You know
But you actin' like you don't know
I tear the club up fo' sho'
This flow is gon' bring mo' dough
Yeah, you know, but you actin' like you don't know
Who run it? I said, you know
But you actin' like you don't know
I tear the club up fo' sho'
This flow is gon' bring mo' dough
Yeah, you know, but you actin' like you don't know

[Verse 3: Ca$his]
Pistol play, ricochet, see where the victim lay
Slumped over bleedin'; J.F.K.
AK 'til your chest plate cave
I'ma ride to the death, do you rep that way?
Forever I'ma be a Shady 7-4 gangsta
Plus, I'll survive everything you got in that chamber
I thrive off of danger, jumpin' in all beef
You keep talkin' shit, now the squad have called me

[Verse 4: Lloyd Banks]
Enough holdin' back the steam, Em let off a magazine
Dappadon Cappa queen mixed in with Ca$his creams
Started off with half a dream
Developed into what you see
Tellin' ain't my cup of tea, can't tell I'm a fuckin' G
I'm on automatic when I'm at it, start static
And you splattered, shit shattered
I'm a walkin' bitch magnet
Spit it how I live it, live it all the way to the limit
And I'm always on my pivot for my digits, you dig it?

[Hook: 50 Cent]
Who run it? You know
But you actin' like you don't know
I tear the club up fo' sho'
This flow is gon' bring mo' dough
Yeah, you know, but you actin' like you don't know
Who run it? You know
But you actin' like you don't know
I tear the club up fo' sho'
This flow is gon' bring mo' dough
Yeah, you know, but you actin' like you don't know
Who run it?

[Outro: Tony Yayo]
You know who this is… Shady, G-Unit, Aftermath
Lloyd Banks, Ca$his, Marshall Mathers, Ferrari F-50
It's a movement; you can't stop it
Talk of New York, Tony Yayo
Marin Asenov
bg imali
Nebunul de Michael Jackson
I Love it Eminem
Mihai Punzetti
fifty man
Someone Fucked up
This song so cool at 1.5 speed
Yoda I Am
Hi
Ramazan Temurtaş
2 PAC , Beşiktaş
Gissela Arita
super 😑algo asi
Jostein Bertilson
Great song, but that video does not hold up all that well
Bellal Lyes
Bne Jake. Lvntreer. Débutée. Désiré. N'hérite. T'utilise. Étiolé. Mme. Kanye.
Related Videos
Thumbnail: 50 Cent - In Da Club (Int'l Version)
Thumbnail: Roy Jones Jr. - Can't Be Touched
Thumbnail: Eminem - No Love (Explicit Version) ft. Lil Wayne
Thumbnail: Eminem Lose Yourself HD
Thumbnail: Eminem - Without Me
Thumbnail: Eminem - Stan (Long Version) ft. Dido
Thumbnail: Eminem - Rap God (Explicit)
Thumbnail: Eminem - When I'm Gone
Thumbnail: Dr. Dre - I Need A Doctor (Explicit) ft. Eminem, Skylar Grey
Thumbnail: Eminem - Like Toy Soldiers
Thumbnail: Akon - Smack That ft. Eminem
Thumbnail: Eminem - Space Bound
Thumbnail: Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna
Thumbnail: Eminem - Guts Over Fear ft. Sia
Thumbnail: 50 Cent - Many Men (Wish Death) (Dirty Version)
Thumbnail: Eminem - Berzerk (Official) (Explicit)
Thumbnail: Drake, Kanye West, Lil Wayne, Eminem - Forever (Explicit Version)
Thumbnail: 50 Cent - My Life ft. Eminem, Adam Levine
Thumbnail: Yelawolf - Best Friend ft. Eminem
Thumbnail: Eminem - Kings Never Die (Lyric Video) ft. Gwen Stefani
Thumbnail: Eminem - Sing For The Moment
Thumbnail: Eminem - The Monster (Explicit) ft. Rihanna
Thumbnail: Eminem - The Real Slim Shady (Edited)
Thumbnail: Eminem - Headlights (Explicit) ft. Nate Ruess
Thumbnail: Eminem - Cleanin' Out My Closet
Thumbnail: Eminem-Go To Sleep Ft Obie Trice And DMX (Music Video)
Thumbnail: Eminem - Just Lose It
Thumbnail: Eminem - Mockingbird
Thumbnail: Eminem - Lose Yourself (clip 8 mile)
Thumbnail: Wiz Khalifa - Black And Yellow [G-Mix] ft. Snoop Dogg, Juicy J & T-Pain
Thumbnail: Roy Jones - Can't be touched
Thumbnail: Eminem - The Way I Am
Thumbnail: 50 Cent - No Romeo No Juliet ft. Chris Brown (Official Music Video)
Thumbnail: Eminem, Dr. Dre - Forgot About Dre (Explicit) ft. Hittman
Thumbnail: Eminem - Shake That ft. Nate Dogg
Thumbnail: Eminem - Beautiful
Thumbnail: Eminem - Superman (Clean Version)
Thumbnail: Bad Meets Evil - Fast Lane ft. Eminem, Royce Da 5'9
Thumbnail: The Game, 50 Cent - Hate It Or Love It
Thumbnail: Trick Trick - Welcome 2 Detroit ft. Eminem
Thumbnail: Eminem - White America
Thumbnail: G-Unit - Poppin' Them Thangs (Explicit Version)
Thumbnail: 50 Cent - Hustler's Ambition
Thumbnail: Eminem, Royce da 5'9", Big Sean, Danny Brown, Dej Loaf, Trick Trick - Detroit Vs. Everybody
Thumbnail: Eminem - No Love ft. Lil Wayne
Thumbnail: Eminem - We Made You
Thumbnail: Lloyd Banks - Hands Up ft. 50 Cent
Thumbnail: 50 Cent - I'm The Man ft. Chris Brown
Thumbnail: Eminem Feat. T.I. - All She Wrote
Thumbnail: 50 Cent - Straight To The Bank