Outfield Players As Goalkeepers ● Penalty Saves and More


Outfield Players As Goalkeepers: Cristiano Ronaldo, Luis Suarez, Gareth Bale, Sergio Ramos and ect.

07716872994 Leyton Dyball
Me too
MOJO JOJO
guys please do subscribe me
SportsBash
where is Cristiano Ronaldo?
Eryk Dybas
hahahhaha suarez is hilarious trolololol
xTomDabsx
For all the penalty one the keepers came of the line ⚽️📍
perchiv cz
good
ZLJJCloud
is it just me or are most of them shooting bottom right??
Matt Shinn
At 3:00 how the hell does the linesman not call the keeper for coming off the line??
Noble Tenshi
Defuq, that guy on Mike mMagee took a dive.... I despise assholes like that.
Muchi Sarpu
Ronaldo 😂😂
Asemelash Kidane
Damn this man and his music is so inspirational !!
FreezingGamerHD
THAT ENDING XD
Te Tepuia
Nice Clickbait
NVT Fadhh
whi came here just to see ronaldo?
Ainz Ooal Gown
Everyone better than Claudio Bravo...
Our Man in Buenos Aires
The second one is way off his line for that peno
Bc football
Revel is a striker
Darth Daniel 550
My dad
Arif A
.kipa
SuperStarWarz1
http://www.ebay.co.uk/itm/272544985396?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Jon Bestwick
funny the last one
TheBaltoRevolution
From the looks of things, it's easy for an outfield player to save a penalty: just go left
SVaNNaH ss
i almost die at the end
jimster06
Me too
Sindhish CR
Hgfu
chingatufather
Luis Suárez so funny
Jose Rodriguez-Arenas
Suarez should just replace Ter Stegen.
Javong
fuck Ronaldo, fuck Bale, Luiz Suarez is best goalkeeper
Abood Thiab
luis suraez 😂😂
joseluisgamer05_YT
dislike por lo último xd
incredible life
just an "handful" difference from quater to semi for Ghana.. 😨😡
mike tahay
LAST ONE MADE ME WANNA SMOKE AGAIN
sean mcarthy
omg at the end lol
mhdwastaken
lmao Suarez
Illusion Football
The last one was legit.
Angrily Honest Commenter
If you're sticking Suarez in at the end then you should also be sticking the Ox at the end too lol
RotemRTM
2:54 thats a re-penalty... he crossed the line by farrrrrr .. i dont understand how refferes dont see it. before the ball lunched he already crossed the line
Joniko
Is anyone watching this in january 2017?
Shreedhar Solanki
good video
soulassassin0g
I never realized how much this happens lol.
ItzTaylor
OMG the ending though 😂😂
Makenzie Tabora
0:40 channeling inner gorilla
BRAHIM Gamer
#wao _good
Zisper
Where is Romagnoli? His save was way better than Suarez' one
Wail Lahmidi
No you are get hhhhhhaaaaaahhhhhh
gogoFegelein
wts Suarez LOL
Victor Gamer
0:29 ANDO 30MIL PASSOS PRA FRENTE
Drew Hogan
anyone want to make soccer clips and put them together for a video with me
tricepsish
LMAO at the Shark... I mean Suarez entry
chito fuentes
😂😂😂😂😂😂😃😂😂😛😜😝💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩😺😺😺
Related Videos
Thumbnail: Comedy Football 2017 ● Bizzare, Epic Fails, Funny Skills, Bloopers
Thumbnail: Atletico Madrid vs Barcelona 1-2 Full HD 1080i All Goals & Highlights 26/02/2017
Thumbnail: Crazy Nutmeg Show 2017 ● HD
Thumbnail: Cristiano Ronaldo ● The Most INSANE Free Kick Goals Ever
Thumbnail: 2016/17 Comedy Football ● Bizzare, Epic Fails, Funny Skills, Bloopers
Thumbnail: Zlatan Ibrahimovic - Bad Boy ● Crazy Moments
Thumbnail: Top 20 Unexpected Goals In Football
Thumbnail: Lionel Messi vs Cristiano Ronaldo ● Top 20 Dribbling Skills & Tricks ● HD
Thumbnail: Real Madrid vs Valencia 1-2 Full HD 1080i All Goals & Highlights 23/02/2017
Thumbnail: FIFA 17 PACE/SPEED TEST | WHO IS THE FASTEST PLAYER IN THE GAME??
Thumbnail: Top 10 Strongest/Muscular Footballers In The World
Thumbnail: Lionel Messi vs Atlético Madrid - Full HD 1080i - La Liga 26/02/2017
Thumbnail: OMG!! | CRISTIANO RONALDO & LIONEL MESSI in the same Team! | FULL MOVIE! | HD
Thumbnail: Lionel Messi Vs Cristiano Ronaldo: Top 10 Penalty Goals
Thumbnail: PES 2017 Ronaldo vs Messi in Goalkeeper † Who will win?
Thumbnail: Top 10 Acrobatic Goalkeepers Saves
Thumbnail: Best Football Fights In The Tunnel Ever
Thumbnail: Crazy Managers Skills in Football Match ● HD
Thumbnail: Cristiano Ronaldo - Top 10 Fights & Crazy Moments ● HD
Thumbnail: Unbelievable Goalkeeper Saves 2016-2017 ● HD
Thumbnail: Lionel Messi●Cristiano Ronaldo●Neymar Jr●Ronaldinho●Arda Turan ● Best Commercial Compilation
Thumbnail: Cristiano Ronaldo - First Match For Real Madrid
Thumbnail: Best Goalkeeper Saves ● Euro 2016
Thumbnail: Amazing Penalty Saves ● Buffon, Casillas, Hart, Kahn, Romero, ect.
Thumbnail: When Players steal the ball from goalkeeper
Thumbnail: Top 5 Nike Football Commercials Ever | HD
Thumbnail: 7 Year Old Kid Shows Ronaldo Skills - Tutorial for Kids
Thumbnail: Top 10 Best Corner Kick Goals in Football ● HD
Thumbnail: Top 10 Amazing Football Mannequin Challenge ● HD
Thumbnail: Top 10 Football Players Attacked By Fans
Thumbnail: Amazing Football Dance & Dab ● HD
Thumbnail: Top 10 FREE KICKS by Goalkeepers
Thumbnail: FIFA 17 - LIONEL MESSI PLAYING GOALKEEPER!
Thumbnail: Neymar Jr - Magic Skills 2017 ● Full HD
Thumbnail: Crazy Goalkeepers Skills ● HD
Thumbnail: 2017 Super Goalkeepers Saves
Thumbnail: Funny & Crazy Goal Celebrations ● Football Theater ● HD
Thumbnail: Lionel Messi, C.Ronaldo Destroying 10 Best Goalkeepers | HD
Thumbnail: Real Madrid vs Barcelona 3-4 HD Full Match Highlights 2013/14
Thumbnail: Top 20 Goalkeepers When They Were Kids ● How Many Can You Guess?
Thumbnail: Magnificent Passes in Football History ● HD
Thumbnail: Cristiano Ronaldo vs. Messi - FIFA 17 Penalty Shootout | In Real Life!
Thumbnail: Cristiano Ronaldo Film 2015
Thumbnail: 2016/17 Football Respect ● Emotional Moments ● HD
Thumbnail: Amigos do Neymar vs Amigos do Robinho 13-9 HD AMAZING FOOTBALL MATCH 😂😂😂
Thumbnail: Top 10 Crazy Goalkeeper Saves 2016
Thumbnail: Vanishing Spray ● Best Funny Moments ● HD
Thumbnail: Cristiano Ronaldo vs Lionel Messi - Respect Moments ● HD
Thumbnail: Top 10 Penalty Saves ● Heroic Goalkeepers Saves
Thumbnail: Very Amazing! Cristiano Ronlado as Goalkeeper!