Lightning Tail
10:47 XD
Krystal Holmes
wake or pack
Ace Dy
pls buy that motorcycle
DevinGalacioOfficial
200k likes Matthias
Dr Adam Sandahl
plz bye it BYE THE AXE
Pokesirs YT
late squad cmon PLZ
Richguybryan12
Keep bryan
Eaglegaming 123
Shook or Took do you guys like it
A and J
I ALREADY SAW HIM
Major Lupus
Did anyone notice that for the boomerang the directions were on the box but he ignored them.
Corgi corgi Vlogs
I
Chad Liko
Hi
Muhammad Muaswes
Just saying he looks like maroon 5
Danielle Steinmetz
I sub keep up the videos
Mindblitz64
Slam or damn
Mindblitz64
I have that te Rex thingy
jarius smith
Angle boomerang up
Taylor Newton
do a take or brake
Sawdog Vlogs
Sup
Imelda Walker
wow
Krista Kubalek
YES BUY IT MATTHIAS
kelly connelly
I love ur videos like this comment if u do to get this to 350 likes
TitusTubeHD
Lol, We know how Bryan looks like. If u don't go to Team Edge.
Jadyn Ramsey
Yep
Papruys No longer belives in you
Get it or forget it?


No? Ok 😓
Marek Porubčan
rewiew the bike
Raymond Baker
Please review it
Raymond Baker
Yes you do need it
Awesome Battle
throw it 45 ° up
David Field
he made it a 11:11am
VoidXllama
🅱️oneless
HKG (The Horror Kid Games)
matthias please put in the link for the matches
GamingWithUltra __
3:56 look at her lips
Sanjib Das
wrog
The robo Bros
All of them were a steal
Tangia Bumgarner
When matthias rates these sometimes he may not be right because he is weird
Clash with Raul
Go sub my channel and I sub back
Zoe Pelletier
If you want to see Bryan you can go to team edge p.s sorry if someone said this I didn't look At the comments
CaptainOKR
1:28 its supressor not silencer...
Bonnie Mullens
you offinded me
Marcus Hansen
i have a pocket bike it's dope
HiSup Ha
wierd to see putin make youtube😂
The Pro
own it or throw it
Amelia Bettesworth
Doesn't Mathias sound like someone from Big Bang therory
Emma the Trashcan
You can see Bryan in team edge tho
Alexia Arroyo
I love Matthias videos
trey brugger
with the boomerang have the elbow thing away from you and move your lower arm at 90° and move it to 135° angle and let go also have your upper arm at a 135° angle the whole time
Patty Rowan
Bryan "keep it a mystery man"
what about team Edge.
A Bad
Jjhh
MinerZB 911
5:10 You have YouTube Red?!
Related Videos
Thumbnail: Feels Wet But It's Not! | 9 Strange Dollar Store Items
Thumbnail: 10 Strange Amazon Items!
Thumbnail: $500 Selfie Drone! | DOPE or NOPE?
Thumbnail: CASH or TRASH? | 10 Strange Chinese Items!
Thumbnail: 10 Unique Chinese Products!
Thumbnail: Robot Chimp! | DOPE or NOPE?
Thumbnail: 6 Of The Most Unique Fidget Spinners!
Thumbnail: 6 Of The Most Unique Fidget Toys!
Thumbnail: ENJOY or DESTROY! | 10 Ridiculous Amazon Products
Thumbnail: 8 Strange Dollar Store Items!
Thumbnail: 20 Horrible Photoshop Fails!
Thumbnail: 4 Million Volt iPhone Stunner! | 10 Pointless Tech Gadgets!
Thumbnail: Photoshop Fail Challenge!
Thumbnail: 10 Tech Gadgets That Will Waste Your Money!
Thumbnail: Enjoy or Destroy? | 10 Strange Toys "R" Us Items
Thumbnail: Try Not To Laugh Challenge!
Thumbnail: 10 Strange Dollar Store Items Sent By Viewers!
Thumbnail: 10 Strange Target Items!
Thumbnail: This Camera Sees Everything! | DOPE or NOPE?
Thumbnail: 5 Ridiculous Workout Products Put To The Test!
Thumbnail: 10 Strange Walmart Items!
Thumbnail: 10 Strange Things On Amazon!
Thumbnail: ACCEPT or REJECT? | 6 Ridiculous ‘As Seen On TV’ Products!
Thumbnail: 'Radioactive' Imagine Dragons (Parody) - LYRICS IN REAL LIFE
Thumbnail: Apple Fidget Spinner VS iPhone!
Thumbnail: $150 Star Trek Toy! | DOPE or NOPE?
Thumbnail: 10 Strange Things On Amazon!
Thumbnail: $250 R2D2 Virtual Keyboard | CASH or SMASH?
Thumbnail: CASH or TRASH? | 10 Unique Target Items!
Thumbnail: 10 Strange Dollar Store Items!
Thumbnail: 3 Awesome Tech Gadgets Under $50
Thumbnail: 10 Strange Target Items!
Thumbnail: 10 Tech Gadgets That Will Waste Your Money!
Thumbnail: 10 Tech Gadgets That Will Waste Your Money!
Thumbnail: 6 Of The Most Unique Fidget Spinners!
Thumbnail: Unicycle Motorcycle?! | DOPE or NOPE?
Thumbnail: The Sarcastic Curse
Thumbnail: ENJOY or DESTROY? | 3 Of The Most Annoying Alarm Clocks!
Thumbnail: FINISH MY SENTENCE | Jacksepticeye
Thumbnail: ENJOY or DESTROY! | Bluetooth Lock Hack!
Thumbnail: 10 Strange Dollar Store Items!
Thumbnail: Giant Baby Bottle Flip Challenge!
Thumbnail: CASH or TRASH? 10 Ridiculous Walmart Products!
Thumbnail: 3D Printing Pancakes! | DOPE or NOPE?
Thumbnail: 10 Strange Things On Amazon!
Thumbnail: 3 Of The Most Annoying Alarm Clocks In The World!
Thumbnail: Matthias and Amanda on Creativity Tips for Video Creators and Productivity Apps
Thumbnail: 10 Weird Websites That Will Cure Your Boredom!
Thumbnail: Most Embarrassing Stories ANIMATED!
Thumbnail: Mobo Pro! | DOPE or NOPE?